פרטי התלונה

תלונות הוניגמן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת טיפול בגין מוצר שהוחזר לבדיקה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

לפני כחודש החזרתי 2 חולצות עם פגם לבדיקה, לאחר ששוחחתי עם קרן משירות לקוחות נאמר לי שהתשובה תתקבל בתוך שבועיים- עד כה אין תשובה.
ראוי לציין שהעניין סביב החולצות נמשך כבר למעלה מחודש וחצי בגלל שירות לקוי של החנות ברעננה, קניון רננים ואופן הטיפול של מנהל החנות.
פניתי מספר רב של פעמים, דרך אתר האינטרנט, ודרך השארת פרטים במענה הקולי שעד כה העלו חרס ולא קיבלתי תשובה.
זאת היא פניה אחרונה שלי לפני שאני נוקטת צעדים משפטיים.

בברה,
יפעת הלפרן
כספי סוג הנזק :
החזר כספי מיידי בגין החולצות עם הפגם בעלות של 198 ש"ח פתרון נדרש :

הוניגמן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה