פרטי התלונה

תלונות הוניגמן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית לקוחה נושא התלונה:
‏שבת ‏20 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
קניון 8 באמצע ק"ש כתובת:
תיאור הבעיה:
בחודש מאי 2011 הצטרפתי כחברת מועדון בהוניגמן קרית-שמונה, לאחר שמנהלת החנות אירדה שיכנעה אותי במתנות שאקבל, ביניהם שובר בסך 60 ש"ח לקנייה הבאה. ביקשתי לראות את התקנון ואכן בין המתנות היה רשום" 60 ש"ח לקנייתך הבאה מעל 150 ש"ח". בעקבות זאת רכשתי את המועדון וביצעתי קנייה.
בתאריך 20.8.11 הגעתי לחנות הוניגמן בק"ש, ביצעתי קנייה וביקשתי לממש את המתנה (בשווי 60 ש"ח). ואז לתדהמתי אומרת לי המוכרת אתי כי המתנה ניתנת על הקולקציה החדשה בלבד. ציינתי בפניה שזה לא מה שנאמר לי וזה גם לא מה שרשום בתקנון שנמצא בחנות וביקשתי שתבדוק זאת עם מנהלת החנות. המוכרת התקשרה למנהלת החנות וזו חזרה על דברי המוכרת שהמתנה על קולקציה חדשה בלבד.
יש לציין שאם הייתי יודעת מראש שהמתנות הם על הקולקציות החדשות בלבד, הייתי שוקלת וסביר להניח שגם לא הייתי מצטרפת כחברת מועדון.
כל הסיטואציה המביכה הזו ארעה ליד לקוחות נוספים ומה שרציתי זה לסיים כמה שיותר מהר את העניין ולהסתלק מהחנות.
בסופו של דבר רכשתי רק חולצה בסך 70 ש"ח ללא ניצול השובר. ויצאתי מהחנות בתחושה שרומיתי ובעוגמת נפש.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לאפשר לי לממש את המתנה בסך 60 ש"ח מכל הקולקציה שבחנות (כמובן שבקנייה מעל 150 ש"ח). או לחילופין לבטל את כרטיס המועדון ולהחזיר לי את כספי עבור ההצטרפות. פתרון נדרש :

הוניגמן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה