פרטי התלונה

תלונות הוניגמן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה נגד המוכרת נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏08 ‏ספטמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
קנאים 27 כתובת:
הוניגמן ערד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
היום נכנסתי לחנות כדי לקנות כמה פריטים היה אי סדר בחנות כלומר כתוב שחולצות ב 20 ש"ח ועל אותו מדף יש עוד פריטים שלא במבצע אז התבלבלתי ושאלתי המוכרת ששם האם זה משתתף במבצע היא התחילה לצעוק ולהגיד שאם את לא יודעת לקרוא בעיה שלך אחר כך בקופה שלמתי ולפני יציאתי הרגשתי שיש טעות בחשבון שאני לא לקחתי הרבה פריטים והסכום יותר מדי אז אמרתי לה את יכולה להסביר לי למה זה כך התחילה לצעוק ולקלל והגיד מילים שלא ראויות שתגיד אותם מוכרת בחנות מוכר ואפילו אמרה צאי מפה ואל תקני מאצלנו אמרתי לה כשהחנות תהיה רשומה על שמך אני לא אקנה היא אמרה את בחנות שלנו ואני יכולה להגיד מה שאני רוצה.גם אמרה שאני חצופה לשם כך אני אקח את הזמן שלי בבעטול העסקה והתחילה לעבוד לאט לאט ולהחזיר את הזמזמים ואני מחכה אצלה, בקיצור אני לא רוצה לא זיכוי ולא כלום אני רוצה שתטפלו במקרה כזה כי אני תמיד קונה משם ולא יהי לי טוב אם מישהי כמוה תטפל בי.
כספי סוג הנזק :

הוניגמן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה