פרטי התלונה

תלונות הוניגמן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לקוי משרות לקוחות של חברת הוניגמן נושא התלונה:
שפרונג נורית שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏08 ‏ספטמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
ר"ח סלמה 58 תלאביב כתובת:
סניף נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי חולצת טריקו קיצית בסניף הוניגמן בר"ח הרצל בנתניה.
את החולצה לבשתי רק לאחר מספר חודשים מיום הקניה.כבסתי את החולצה לפי הוראות היצרן,אולם צבע החום הכהה עבר לצבע החום הבג',מסרתי את החולצה לחנות בנתניה.מנהל החנות העבירה למחלקת שירות לקוחות של הוניגמן לגב' אביטל הנדל.בתאריך 8.9.05 קבלתי תשובה בכתב שכבסתי את החולצה לא לפי הוראות היצרן,ושהפריט הוא מקולקצית חורף 2003-2004,והם אינם נושאים באחריות לתקופה ארוכה.
כתבתי שוב מכתב למחלקת שירות לקןחות ב-.12.05 25 ועד היום לא קבלתי כל תשובה ממחלקת שירות לקוחות.בתאריך 30.1.06 כתבתי מכתב למר יעקוב הוניגמן -מנכ"ל החברה,וגם ממנו לא קבלתי כל תשובה.
אבקש לציין שאני לקוחה ותיקה ומתמידה של הוניגמן כל הבגוד שלי רק הוניגמן.
החולצה שרכשתי היא חולצת טריקו קיצית,ולא יתכן שהיא נרכשה בקולקצית חורף.
דבר נוסף ההתיחסות של מחלקת שירות לקוחות היא לא ראויה לתת שירות כזה גרוע ללקוח ותיק ומתמיד.
אני דורשת לקבל זיכוי על החולצה.
בברכה
נורית שפרונג
ר"ח עמק חפר 15
נתניה
טל 052-8815048
כספי סוג הנזק :

הוניגמן שירות לקוחות

, תגובה:
יוסי מלכה - מנהל קמעונ שם ותפקיד:
תחילה ברצוני להתנצל בפניך באם לא ניתן לך השרות אותו הייתה אמור לקבל,
חברתנו עושה מאמצים רבים לתת ללקוחותנו את השרות הטוב והאדיב ביותר.
לאחר בדיקת המקרה נמצא כי אכן מדובר בפריט מקולקצית חורף 2003/2004 ואין אנו נושאים באחריות לאחר זמן כה רב. כמו כן, הדבר הוסבר במכתב אשר נשלח וכן טלפונית.
כמו כן, אופן הטיפול בפנייתך אשר הועברה אלינו נבדק וטופל, וכן יעשו מאמצים על מנת מנוע מקרים נוספים בהם לא מתקבלת תשובה משרות הלקוחות של חברתנו.
אני חוזר ומתנצל על כך שלא ניתנה תשובה משרות הלקוחות, יחד עם זאת, עמדתנו בדבר זיכוי על החולצה בעינה עומדת.
לשרותך בכל עת

יוסי מלכה
מנהל קמעונאות
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה