פרטי התלונה

תלונות הוניגמן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעייה נושא התלונה:
‏יום שישי ‏10 ‏פברואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון גבעתיים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום שישי האחרון ביקרתי בחנות הוניגמן בקניון גבעתיים. רציתי לרכוש סוודר שעלה כ-190 ש"ח וליד המחיר היתה מודבקת מדבקה של 30% הנחה. בבואי לרכוש את המוצר המוכרת טענה כי כרגע יש מבצע אחר של 1+1 וכי המבצע של 30% ההנחה ישן יותר. שאלתי מדוע מופיע המדבקה ליד תוית המחיר באם המבצע לא תקף אז למוכרת לא היתה שום תשובה. לדעתי זוהי פשוט הטעיית הציבור ברגע שמפורסם מבצע מסוים הוא תקף כל עוד לא הוגבל בזמן.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

הוניגמן שירות לקוחות

, תגובה:
אביטל הנדל - שרות לקוח שם ותפקיד:
כרשת חנויות אופנה אנו יוצאים למבצעים רבים במהלך העונה, המבצעים מפורסמים במדיות השונות וכן ישנו שילוט בחנות אשר מסביר על המבצע ועל תנאיו.
מבצע 30% הנחה על הסריגים היה נכון עד לכניסתו של המבצע אשר החל בתאריך ה-1/2/06, אז החלה הרשת במבצע 1+1.
המבצע לווה בפרסומות בטלויזיה וכן שילוט בחנויות אשר מסביר באופן מפורש כי ההטבה הינה ממחיר מקורי, כמו כן מצויין היה כי אין כפל מבצעים.
אנו מתנצלים על כך כי חלה אי הבנה בעת שהייתה של הלקוחה בחנות, שכן אין בכוונתנו לבצע הטעיה כלשהי.
אנו מקווים כי תמשיכי להמנות בין לקוחות החברה ולהנות מחווית השרות אותה מציעות חנויותנו.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה