פרטי התלונה

תלונות הוניגמן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע!!!!!!!!!!!! נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ביום שישי ה25/11, רכשתי, בחנות בקניון ערים בכפר סבא, מעיל לבני בן השנתיים.
באותו היום כאשר חזרתי הביתה, ראיתי שהרוכסן של המעיל אינו תקין.
חזרתי לחנות, שם החליפו לי את המעיל במעיל אחר מאותו דגם.
במשך שבוע בני לבש את המעיל וכבר החל מהיום הראשון, חזרה אותה בעיה ברוכסן, כמו במעיל הראשון.
ביום שישי 2/12, חזרתי לחנות בקניון ערים וביקשתי להחליף את המעיל.
אחרי בדיקה שנעשתה ע"י המוכרות בחנות נמצא המעיל לא תקין , שוב.
מנהלת הסניף (לטענתה), הציעה לי לשלוח את המעיל למעבדה ולהמתין מספר ימים עד שתחזור התשובה .
הסברתי לה שלא הגיוני יהיה להשאיר ילד בן שנתיים ללא מעיל בקור של היום במיוחד כשמדובר ברוכסן שזו הפעם השנייה שיש עימו את אותה בעיה ובעיקר שבאותו הזמן בו אני הייתי בחנות נכנסה אישה נוספת, עם אותו מעיל, עם אותה בעיה.
ביקשתי זיכוי במקום כדי שאוכל ללכת לקנות מעיל אחר לבני בחנות אחרת אך גם לבקשה זו היא לא נענתה.
מיותר לציין שבנקודה זו הטונים, גם שלי וגם של האישה הנוספת, עלו וביקשנו לדבר עם מי שאחראי עליה כדי לאפשר לנו לפנים משורת הדין לקבל מעיל חלופי/ זיכוי כספי אך המנהלת טענה שאין כזה ושאנחנו יכולים לפנות לשירות לקוחות.
לא ארחיב אך השירות התדרדר מרגע לרגע ולא היה שום רצון להקשיב ולכבד אותי בתור לקוחה. אני עובדת שנים רבות וארוכות בתום של שירות לקוחות ובדרך כלל מאוד מכבדת את נותן השירות שמולי וכאן נתקלתי ביחס מזלזל וברמת שירות שצריך להתבייש בה ולבדוק טוב טוב את מי אתם מעמידים אל מול הלקוחות שלכם. יש לציין שלא בזה נגמרה סאגת השירות הגרועה. ביום ראשון ה04/12 בשעה 09:00 השארתי הודעה במענה הקולי של שירות הלקוחות בו מציינים כי החזרה ללקוח תתבצע לאחר 24 שעות, בנוסף להודעה, שלחתי את המכתב הנ"ל דרך האתר שלכם באינטרנט. מיותר לציין שלא חזרו אליי לא אחרי 24 שעות וגם לא אחרי 40 שעות....
ב06/12 בשעה 11:20 חזרו אליי מסניף בכפר סבא כדי לומר לי שמעיל חזר מהמעבדה והרוכסן תקין, כנראה היה חוט תקוע שהיווה את הבעיה (לא היה שום חוט תקוע, אני לצורך העניין לא מטומטמת ואם היה חוט תקוע הייתי מוציאה אותו, המבנה של הרוכסן פשוט לא היה תקין).
הסברתי למוכרת שבעקבות השירות המזלזל שקיבלתי הן מהחנות והן משירות הלקוחות שלאחר מספר פניות לא הועילו בטובם לחזור אליי, אינני מעוניינת במעיל (שאף אחד לא יכול להבטיח לי שמחר בבוקר שוב הרוכסן יתקע ושוב אצטרך לעבור את כל מסכת הייסורים הזו) ואינני מעוניינת בזיכוי לחנות, אני מעוניינת בזיכוי כספי. לא מוכנה לרכוש שוב בחנות שלכם (אני אמא ל3 ילדים קטנטנים ועד היום קניתי די הרבה גם לי וגם להם בחנויות שלכם).
הסברתי לה שאף אחד משירות לקוחות לא חזרו אליי והיא הפנתה אותי אליהם שוב. הסברתי לה שאני לא מוכנה לחכות ומי בכלל מבטיח לי שיחזרו אליי אם עד היום לא חזרו ובחרו "להחליק" את הבעייה תחת התשובה שהמעיל תקין ודרשתי ממנה בתור עובדת החברה שאמורה לתת לי שירות (אני בשום אופן לא אמורה להיות זו שרודפת אחריכם!!) לפנות לשירות לקוחות ולדאוג שיחזרו אליי.
ואכן, כעבור מספר דקות קיבלתי טלפון רק שלא יכולתי לענות לו (מה לעשות שאנחנו גם אנשים עובדים...) והושארה לי הודעה.
כשהתפניתי הקשבתי להודעה ולהפתעתי הרבה עד מאוד נאמר לי בה שאולי כדאי שאתקשר שוב לשירות לקוחות ואשאיר את השעות בהן אני פנויה לדבר.
אחרי 52 שעות של המתנה לשיחה שאמורה להגיע אחרי 24 שעות זו ההודעה שהושארה לי!!!!
לא טלפון לחזרה, לא פקס, לא מייל... כלום.
שוב אני- צריכה לרדוף אחריכם, להשאיר שוב הודעה ולהמתין שוב "24 שעות" כדי שתחזרו אליי דבר שאינו מקובל באף מקום מכובד שרוצה לתת שירות איכותי, יעיל ונעים ללקוחות שלו.
לא משנה לכמה גורמים פניתי בעניין וכמה פניות העברתי בעניין כל השירות שקיבלתי (או שבעצם- לא קיבלתי) היה מזעזע!!!!!
וגם בזה סאגת השירות הנפלאה שלכם לא הסתיימה.....
לאחר ששלחתי את המכתב הזה מספר פעמים לשירות הלקוחות שלכם ופרסמתי הודעות מצוקה במספר אתרים כיוון שאף אחד לא חזר אליי וכבר לא ידעתי למי לפנות, בתאריך 06/12 אחר הצהריים הועילה בטובה בחורה נחמדה ושירותית לחזור אליי בשעה טובה משירות הלקוחות שלכם.
בפעם הראשונה בכל הסיפור הזה שוחחתי עם בחורה שירותית ונעימה, שבאמת היתה קשובה לי ולטענותיי והציעה לי בסופה של השיחה לקבל זיכוי כספי.
כיוון שלא רציתי לחזור לסניף בקניון ערים, סיכמנו שאת הצ'ק ישלחו לי לחנות בקניון ג'י והוא יגיע תוך 10 ימי עבודה.
לפני כשבועיים קיבלתי הודעה במענה הקולי מבחור שהודיע לי שהצ'ק הגיע ואני יכולה לבוא לקחת אותו.
מה רבה היתה הפתעתי (או שלא??) כשהגעתי לחנות בקניון ג'י בכפר סבא ביום שישי האחרון (30/12) ואף אחד לא ידע על מה אני מדברת.... לא בקניון ג'י ולא בקניון ערים.
המוכרת לקחה את מספר הטלפון שלי והבטיחה לברר ולחזור אליי. היא חזרה אליי כעבור מספר דקות להגיד לי שההודעה שהושארה לי היתה כדי להגיד לי שהצ'ק בדרך ולא שהוא כבר הגיע...
הסברתי לה שזה לא מה שנאמר בהודעה, מה גם שמרגע ההודעה ועד רגע הגעתי לחנות עבר שבוע וחצי ולא נראה לי שלדואר לוקח כ"כ הרבה זמן, גם אם נניח וזה היה המקרה.
אותה מוכרת הבטיחה לעשות עבורי בדיקה אישית ביום ראשון ה1/1 ולחזור אליי עם תשובה אך כצפוי, עד שעה זו אף אחד לא חזר אליי.
אין לי כוחות יותר להתמודד איתכם. בחיים שלי לא נתקלתי בשירות כזה!!! אני רק רוצה את כספי בחזרה!
לא פיצוי, לא עוד שיחות טלפון "נחמדות ומבטיחות" רק את כספי בחזרה.
היום נשלח מכתב תלונה מפורט עד מאוד לסמנכ"ל החנויות ולמנכ"לים אך גם משם טרם התקבלה כל תגובה.....

אולי יש איזה סיכוי בעולם שמפה תבוא הישועה??????
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי כספי שכבר הובטח לי לפני חודש שלם!!!!!!!!!!!!!!!!! פתרון נדרש :

הוניגמן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה