פרטי התלונה

תלונות הוניגמן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מעיל עור דהוי נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בשנה שעברה קניתי מעיל עור חברת הוניגמן בקניון רחובות שמחירו היה749 ש"ח. לבשתי אותו אולי פעמיים מאחר ויש לי כמה מעילים. בכל אופן השנה רציתי ללבוש אותו אולם להפתעתי המעיל דהה. פניתי לשירות לקחות , נציגה בשם קרן אמרה שאשלח לבדיקת מעבדה. לאחר שבוע נעניתי כי המעיל פגום ולא באשמת החברה ??????? תמוהה בעיני . פניתי שוב לשירות וקרן חזרה אלי בטענה שאין אחריות לעונה שעברה. אמרתי שלא קניתי מעיל בשוק ובטח לא ב 10 ש"ח ,ואם קניתי במחיר כזה זה אמור לשמש לי מספר שנים שהרי זה מעיל . אין סיבה שאני לא יזוכה. קרן ביקשה שוב שאשלח את המעיל בכדי שמנהל שירות לקוחות יבדוק זאת. לאחר כשלושה שבועות חזרה אלי קרן ושוב אמרה שמנהל שירות לקוחות טען שהאחריות הינה לעונה אחת בלבד.ואני שואלת האם זהו השירות שחברה כל כך גדולה אמורה לתת? האם אנחנו הצרכנים הקטנים נקנה במחיר מופקע ובסופו של דבר אין אחריות כאילו קנינו בשוק? האם אני אמורה להסתפק בתשובה כזו?
אודה להתיחסותכם
והפסד כספי סוג הנזק :
מבקשת זיכוי בעבור מעיל זה פתרון נדרש :

הוניגמן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה