פרטי התלונה

תלונות הוניגמן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הוניגמן רחובות -שרות שערורייתי נושא התלונה:
‏יום שישי ‏23 ‏דצמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
קניון רחובות כתובת:
קניון רחובות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום ה 23/12/2011 יום שישי רכשתי בסניף של הוניגמן בקניון רחובות ז'קט ,כעבור 10 ימים הבחנתי כי הביטנה של השרוולים מתפרקת , חזרתי לאחר מס ימים לסניף בו רכשתי(14 יום מתאריך הרכישה) בבקשה לקבל זיכוי או להחליף את המוצר , המוכרת אמרה כי אין ברשותה להחליף מאחר והוא נלבש וכי עלי לשלוח אותו למעבדה לתיקון ,סרבתי לעשות כן מאחר ולא רצית לקבל מוצר מתוקן אלא מוצר חדש או זיכוי דבר הראוי לי . בדקתי עם שירות לקוחות שאמרו שבסמכות מנהלת הסניף להחליף או לתת זיכוי , חזרתי אל המנהלת וסיפרתי על השיחה עם שירות הלקוחות , אך היא סרבה בכל זאת ואמרה כי יש לשלוח למעבדה בכל מקרה ורק לאחר מכן אוכל לקבל זיכוי ( אלו נהלי החברה לדבריה). לאחר כשבוע המוצר חזר לחנות וכשניגשתי לחנות המנהלת אמרה כי אני יכולה להחליף בג'קט חדש או לרכוש מוצר אחר , אך היא לא תיתן לי זיכוי או את כספי בחזרה , מאחר ולא מצאתי מוצר המתאים לי רציתי זיכוי אך במקום לקבל זיכוי המנהלת הציעה לשלוח את הג'קט שוב לתיקון. מכיוון וידעתי שזה שוב יקח זמן( עבר כבר חודש מיום הקניה)פניתי אליה ושאלתי איך בכל זאת אני יכולה לקבל זיכוי ,היא אמרה לי שתתקשר לשירות לקוחות ובנוכחותי היא דברה עם מישהי שאישרה זיכוי , המוכרת אמרה כי אלי לגשת לסניף אחר להחזיר את המוצר ולקבל זיכוי, אפילו היום. שאלתי אותה פעמיים אם זה אפשרי , והיא ענתה שכן.
נסעתי באותו היום לסניף בילו , פניתי למנהלת אשר רצתה לראות את הקבלה
קבלה לא היתה לי, רק אישור החלפה שקיבלתי מהמנהלת בקניון רחובות ואישור של כרטיס האשראי,המנהלת הבילו סנטר אמרה שבלי החשבונית זה לא אפשרי,ואמרה כי סניף קניון רחובות יכל לתת זיכוי.היא אמרה כי היא תדבר בבוקר יום ראשון עם שירות הלקוחות ותדאג שאני אקבל תשובה והחזר.

לאור הסירבול וטירטור ועוגמת הנפש שניגרמה לי ולאור זה שעדיין לא קיבלתי זיכוי ,אני לא אחזור יותר להוניגמן ואמליץ לכל מי שאני מכריה לא לרכוש מוצרים אצלהם, שהם אפילו לא מפצים לקוחות אם המוצר מתפרק אחרי פחות משבועיים. בגלל רמת המוצרים ובעיקר בגלל היחס והטרטור שעברתי אצל מורן מנהלת הסניף בקניון רחובות
חבל מאוד , כי בעבר חשבתי שהוניגמן חברה איכותית והתאכזבתי...
כספי, עוגמת נפש וטרחה מיותרת סוג הנזק :

הוניגמן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה