פרטי התלונה

תלונות הוניגמן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן החזר כספי נושא התלונה:
‏שבת ‏16 ‏יוני ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
ביג פאשין נצרת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום
קניתי שמלה עולה 200 שקל והחלטתי באותו יום להחזיר אותה אמרו לי שזה אפשרי אבל ירד 5% מהמחיר שלה הסכמתי ואמרו לי שהצ'ק יגיע תוך שבוע כאילו עד 23-6 והם יתקשרו אליי
חיכיתי שבועיים ולא התקשרו הלכתי לסניף קיבלתי שירות על הפנים המוכרת לא ידעה כלום ואומרת זה לא בעיה שלי ולא רצתה לדבר עם המנהל לברר לי את זה בסוף התקשרה ואמר לה שזה יגיע ביום ראשון או שני זאת אומרת 8 או 9 ליוני התקשרו אליי ב 8 ליוני שהצ'ק הגיע הלכתי לסניף יום אחרי לקבל אותו ואז הם לא ידעו איפה הוא והתברר להם בסוף שהם החזירו את הצ'ק עם הכספת ואבי כבר כמעט חודש הולכת וחוזרת לסניף בלי שום יחס ומתנהגים ממש באדישות כלפיי ומתפלאים למה זה כל כך מעצבן כאילו אני חייבת להיות רגועה ולחכות עוד שבוע לקבל את הכסף אני מודה ומקווה שתעזרו לי כמה שיותר מהר!!
לקבל את הכסף וגם פיצוי על כל הנזק שגרמו וגם על היחס שלהם ללקוחה של הוניגמן פתרון נדרש :

הוניגמן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה