פרטי התלונה

תלונות הוניגמן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עגמת נפש נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
קניון מלחה כתובת:
קניון מלחה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רציתי להביא לידיעתכם על עגמת נפש גדולה מחוויית קניית בגדים בחנות הוניגמן בסניף קניון מלחה. אמש (06.08.12), סמוך לשעה 12:10 רכשתי בגדים בחנות (חשבונית מס/קבלה: 324213).
בתאריך 01.07.12 הייתי בחנות TNT במלחה ורכשתי לביתי בגדים יפים וקיבלתי יחס מעולה והמוכרת שידעה שאני מרבה לקנות בסניף הציעה לי כרטיס חבר והוסיפה שהכרטיס תקף גם לרשת הוניגמן. בתי ואני יצאנו בתחושה טובה מהפריטים ומהשרות, דבר שנלווה לחויות הקנייה.
בנוסף, קיבלתי כרטיס צהוב עם 39 ש"ח הנחה לקנייה החל מתאריך 01.08 וכן כרטיס הנחה שחור נוסף על סך 60 ש"ח לקניה מעל 150 ש"ח גם הוא החל מתאריך 01.08.
כאמור, אמש (06.08.12) הגעתי לחנות הוניגמן במלחה עם בתי לקניות. שרתה אותי מוכרת מאוד נחמדה בשם אילנית (על פי הרשום בקבלה), הייתה שם אישה מבוגרת יותר מכל המוכרות שנראתה לי מנהלת החנות.
מדדתי המון פריטים והגעתי עם שניים מהם לקופה. בקופה, ניסיתי להשתמש בכרטיסי ההנחה ומנהלת החנות ששרתה אותי בקופה אמרה שלא ניתן להשתמש בכרטיס השחור לקניה מעל 150 ש"ח (כאשר הקנייה הייתה על סך 389.98 שח (הודעת זיכוי 804917)) כי תוקפו יהיה רק מתאריך 01.09.12. הראתי לה שהמוכרת ב-TNT כתבה שזה מתאריך 01.08.12 והיא אמרה שזה טעות. בכרטיס הצהוב היא אמרה שלא ניתן להשתמש כי אין כפל מבצעים.
שילמתי בכרטיס אשראי ויצאתי מהחנות בתחושה לא נעימה.
הסתכלתי בקבלה כשיצאתי מהחנות וראיתי שהסכום נראה גבוה מידי ואז ראיתי שאחת החולצות (חולצה ש. קצר 140258643004) עלתה לי 189.99 ש"ח ונזכרתי שלקחתי אותה מהסטנד של חולצות במבצעים החל מ-79.90 ש"ח עד 100 ש"ח בערך. חזרתי לחנות על אף מחאותיה של בתי שהתעכבה גם כך על כל הבירורים של ההנחות לגבי הכרטיסים וניגשתי לסטנד לבדוק אם אכן זה המחיר וגיליתי שכן. שאלתי את המוכרת כמה עולה החולצה כי אני חושבת שיש פה טעות והיא אמרה לי שהיא עולה 99.99 ש"ח. ניגשתי למנהלת בקופה ואמרתי לה שיש לה טעות כי החולצה היא מהסטנד של המבצעים וגם המוכרת אמרה שזה במבצע וזה המחיר והיא אמרה לא! אני יודעת טוב מאוד את המחיר, אני מכירה את העבודה שלי ואני מכירה את המחירים ואל תתווכחו איתי. הוסיפה ואמרה שהחולצה השחורה היא במבצע כי זה דגם משנה שעברה והחולצה בצבע אפרסק היא במחיר מלא. אמרתי לה שזה לא נשמע הגיוני שרק בגלל הצבע יש תוספת של 100 ש"ח וביקשתי ממנה לבדוק את זה. היא אמרה שאין לה מה לבדוק ואני אמרתי שאחותי קנתה חולצות כאלה במבצע בחנות שבמודיעין והיא אמרה שזה כנראה רק השחורה ושיש לי טעות. אמרתי לה אז למה הם שמים את החולצה בצבע אפרסק בסטנד של המבצע והיא אמרה למוכרת "הגברת צודקת, תוציאו את החולצות בצבע אפרסק מהסטנד של המבצע". הם הוציאו את החולצות משם. אני רוצה לציין שגם על הפרצוף של המוכרות הייתה הבעת תדהמה.
יצאתי מאוד מתוסכלת לביתי שישבה בחוץ והלכתי אתה לבית הקפה במצב רוח ירוד. בדרך התקשרתי לאחותי וסיפרתי לה על העניין של הצבע והיא צחקה ואמרה שאת שני הצבעים קנתה במבצע.
חזרתי בפעם השלישית רותחת ועצבנית לחנות כשבתי עדיין ממתינה לי בחוץ ומבקשת ללכת. ניגשתי למנהלת שהייתה בקופה וביקשתי לבטל את הקנייה. היא שאלה למה? ואמרתי לה שאני מאוד מתוסכלת מחוויית הקניה ושאני לא מרוצה, שוחחתי עם אחותי והיא אמרה שגם החולצה בצבע השני במבצע והיא אמרה בואי נתקשר לברר ואני אוכיח לך שהחולצה לא במבצע. היא התקשרה והסתבר לה שהחולצה אכן במבצע. היא אמרה שהיא מצטערת וביטלה את הקנייה. עשתה לי זיכוי וחיוב חדש (לציין כי זה לא כולל את ההנחות של הכרטיסים) ואמרה לי שאגיע בתאריך 01.09.12 והיא תפנק אותי עם כרטיסי ההנחות שבעצם כבר הגיעו לי בתאריך 01.08.12.
חוסר האמון שלי במנהלת החנות גורם לי לחשוב שגם החולצה השנייה שקניתי (גופיית שיפון מודפ 150423001003) שאולי גם היא הייתה במבצע ושילמתי עליה מחיר מלא של 199.99 ש"ח. אבקש שתבדקו גם המחיר הזה.
שהיתי בחנות בסך הכל כשעתיים, יצאתי מאוד ממורמרת מהמקום והרגשתי מרומה. אין לי ספק כי לחנות זאת לא אחזור.
כספי סוג הנזק :
אבקש לפצות אותי בגין עגמת הנפש שנגרמה לי ופיצוי עבור כרטיסי ההנחה שקיבלתי. פתרון נדרש :

הוניגמן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה