פרטי התלונה

תלונות הוניגמן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זיכוי כספי שקיבלתי מהחנות וכסף שלא נכנס לכרטיס אשראי נושא התלונה:
ברמן תמר שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏31 ‏יולי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי 3 פרטי בגדים בחנות הוניגמן ברמת אביב בתאריך 31.7.2012 . לאחר יומיים החזרתי שמלה אחת שלא מצאה חן בעיני. המוכרת בדקה ובררה ואמרה שאוכל לקבל כסף חזרה לחשבון האשראי כי לא עברו יומיים מיום הקנייה. היא גם צרפה שובר זיכוי (בצבע ורוד) ואמרה שהזיכוי יהיה פחות 5% מסכום הקנייה. הסכמתי. אמרה שיקח 7 ימי עסקים עד לקבלת הכסף, עברו הרבה יותר מזה וואני עדיין לא רואה את הכסף בחשבון. התקשרתי אליהם מספר פעמים, שלחו אותי גם לשרות לקוחות שאינם מגיבים.
מדוע איני מקבלת את הכסף חזרה ?
כספי סוג הנזק :
החזר כספי של הזיכוי לחשבון פתרון נדרש :

הוניגמן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה