פרטי התלונה

תלונות הוניגמן

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת מוצר עבורו שילמתי מראש - נושא התלונה:
לוי חנה שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
קניון מלחה כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש קניתי ארבע פריטים בהוניגמן נשים בקניון מלחה ירושלים, אחד מהפריטים לא היה בחנו והן וזמן מסניף אחר שילמתי עליו מראש ואמרו שברגע שהפריט יגיע יתקשרו אליי לבוא לקחת . חלפו שבועיים ולא יצרו איתי קשר אני חייגתי אליהם והאחראית שמכרה לי את הפריטים אמרה כי הפריט מחכה לי , כעבור שבועיים שלחתי את ביתי הבכורה לאסוף את הפריט מהחנות ולטעת האחראית הפריט לא נמצא בחנות ורשות המחברת שלהם כי הוא נלקח . פניתי לשירות לקוחות והאחראית לוסי הבטיחה כי המנהל יחזור אליי עם מענה בינתיים אני מחזרת אחרים כבר שבוע ללא מענה ולא הפריט ולא 159 ש״ח שגנבו ממני.

הוניגמן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה