|
|
|
|
|
|
אי קבלת מוצר עבורו שילמתי מראש - |
נושא התלונה: |
לוי חנה |
שם/כינוי: |
אזור ירושלים |
אזור: |
קניון מלחה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
לפני כחודש קניתי ארבע פריטים בהוניגמן נשים בקניון מלחה ירושלים, אחד מהפריטים לא היה בחנו והן וזמן מסניף אחר שילמתי עליו מראש ואמרו שברגע שהפריט יגיע יתקשרו אליי לבוא לקחת . חלפו שבועיים ולא יצרו איתי קשר אני חייגתי אליהם והאחראית שמכרה לי את הפריטים אמרה כי הפריט מחכה לי , כעבור שבועיים שלחתי את ביתי הבכורה לאסוף את הפריט מהחנות ולטעת האחראית הפריט לא נמצא בחנות ורשות המחברת שלהם כי הוא נלקח . פניתי לשירות לקוחות והאחראית לוסי הבטיחה כי המנהל יחזור אליי עם מענה בינתיים אני מחזרת אחרים כבר שבוע ללא מענה ולא הפריט ולא 159 ש״ח שגנבו ממני.
|
|
|
|
|
|
|
|
הוניגמן שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|