פרטי התלונה

תלונות לוטובול מועדון חברים בע"מ

תלונות אתרי אינרטנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאות נושא התלונה:
‏יום שישי ‏23 ‏מאי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחצי שנה פנו אלינו טלפונית להצטרף למועדון נעניתי ובקשתי להיות מנוי רק לחצי שנה
הכל עבד טוב והחברה קבלה את הכסף דרך כרטיס אשראי ב 14 לכל חודש
לפני כחודשים החלפתי כרטיס אשראי ולכן התשלום לא אושר פנו אלי מלוטובול
תגובתי הייתה ,שאני בצבא בדרום אני יגיע הביתה ישלח שיק היות ולטענתם אי אפשר לשלם את החיוב בכרטיס אשראי
במקביל שחזרתי הביתה מצאתי מכתב שאני חייב לשלם במיידי אם לא ינקטו נגדי הליכים משפטיים ולא הוזכר שם שהמנוי הופסק
הגעתי הביתה שלחתי שיק ומאותו רק לא יכלתי לכנס לאתר וראות אם זכית
טענתם הייתה שהופק המנוי
אני אמרתי שאני לא הפסקתי את המנוי ובתשלום הצפוי הבא אני ישלח שיק ,התעקשו שאני ישלח שיק במיידי וזה מה שעיתי ,ובכל זאת לא הצלחתי לכנס למנוי ,רק שאיימתי החזירו אותי למנוי 4 ימים אחרי הטלפון ,
המנוי אמור להסתיים ב24.05 ,ומזה כשבועיים אני לא מצליח לכנס מנוי
יש לציין שאני מנוי כחצי שנה ועוד לא קבלתי שקל אחד למרות שהמספרים שלי עלו בלוטו ו ב777
עוגמת נפש סוג הנזק :

לוטובול מועדון חברים בע"מ שירות לקוחות

, תגובה:
יוסי (מנהל) שם ותפקיד:
עארף שלום,
העניין בטיפול ובבדיקת מחלקת גבייה
יצרו עמך קשר בימים הקרובים ע"מ להגיע לפתרון מהיר והולם לבעיה שנוצרה

תגובה:
מתן פתרון מהיר והולם לשביעות רצונו של הלקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה