פרטי התלונה

תלונות לוטובול מועדון חברים בע"מ

תלונות אתרי אינרטנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי ביטול מנוי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שוחחתי עמכם טלפונית במאי על מנת לבטל המנוי, הוסבר לי כי במאי הוא ממילא מסתיים ולא יתחדש. לתומי לא ביקשתי אישור בכתב על אי חידוש המנוי. מיותר לציין שכמובן שהמנוי לא הופסק והמשיכו להגיע חיובים, למרות בקשתי שלא לחדשו.
המנוי הוא של אבי, בן 80 וחבל שיש לי תחושה של ניצול קושי של איש מבוגר ותמימות שלו.
כספי סוג הנזק :
ביטול המנוי לאלתר והחזר כספי על חיובים מיוני 08 עד היום פתרון נדרש :

לוטובול מועדון חברים בע"מ שירות לקוחות

, תגובה:
יוסי (מנהל) שם ותפקיד:
המנוי בוטל בתאריך 14.8.2008 יומיים לפני שנרשמה התלונה שלך באתר.
בתאריך 17.8.2008 הלקוח זוכה בסכום של 139 ש"ח עבור גביה שבוצעה ביום 14.8.2008 בבוקר.
כל זאת ללא קשר לתלונה שנרשמה כאן הספיקה פנייתכם אלינו ב- 14.8.
הפנייה הקודמת שלכם אלינו הייתה ב- 17.2.2008 שבה קיבלתם הטבות מהחברה שהשתלמו לכם ולכן נשארתם מנויים.
כל טענותכם עבור זה שלא ביטלו לכם את המנוי הם תלנות סרק וזה מגובה בהקלטות השיחות שקיימות אצלנו.
תגובה:
המנוי בוטל לפני כתיבת תלונה זו והלקוח זוכה ב-139 ש"ח עבור חיוב שבוצע ביום שבו בוטל המנוי.
פיין רינת(כותבת תלונה זו) דיברה איתנו לראשונה רק יום אחרי שכתבה תלונה זו ו-3 ימים אחרי שהמנוי בוטל לאחר פניה של אביה.
לא יזיק להבא שתבדוק את העובדות לפני שהיא מתלוננת!
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה