|
|
|
|
|
|
ביטול מנוי מס' 512297 |
נושא התלונה: |
יום חמישי 21 אוגוסט 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אמי הסכימה בזמנו לפני כשנתיים לעשות מנוי ללוטו בול תמורת סכום חודשי שנגבה מכרטיס האשראי שלה. מאז הוכפלו(!!!) דמי המנוי והיא טרם זכתה ולו באגורה אחת . בקשנו מספר פעמים לבטל את המנוי . בקשו מאיתנו לשלוח פקס שכן ללא פקס אי אפשר לבטל את המנוי , אבל כשאנחנו מתקשרים לוודא שהפקס הגיע נאמר לנו שהפקס לא הגיע ואי אפשר לבטל ושנשלח שוב.
ניסינו לבטל את החיוב ב דרך חברת האשראי נאמר לנו שיש צורך להתקשר מידי חודש כדי לבטל מכיוון שזו לא הוראת קבע שניתן לבטל אלא שחברת לוטובול שולחת חיוב מידי חודש ואז צריכה להתבצע הכחשת עיסקה ואין דרך אחרת. אנחנו מרגשים במלכוד .
|
עוגמת נפש , |
סוג הנזק : |
ביטול מיידי של המנוי שמספרו 512297 ופיצוי על החודש שנגבה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
לוטובול מועדון חברים בע"מ שירות לקוחות
, תגובה:
|
יוסי(מנהל) |
שם ותפקיד: |
תחילה כבר במשך 3 שנים לא שונו המחירים עבור המסלולי החברה.
לאמך קיימות זכיות שהופקדו לחשבונה בסכום של 517.15 ש"ח.
המנוי בוטל ב-25/8/2008 והיא שילמה רק עבור התקופה שהשתתפה ולא שקל יותר.
כמו-כן הספיק לכם לשלוח טת פקס הביטול ע"מ שמנוי זה יבוטל באותו היום, חבל שהחלטתם להתלונן כיוון שאמרו לכם ב-21/8 שהפקס לא הגיע וקיבלתם עוד מספר פקס נוסף שאליו שלחתם רק ב-25/8 .
|
תגובה: |
הטיפול הסתיים ב-25/8/2008 עוד לפני שידענו על תלונה זו שבוטל המנוי
לאחר שיחת טלפון עם הלקוחה מיד כשהגיע פקס עבור ביטול המנוי באותו היום. |
פתרון: |
|
|
|