פרטי התלונה

תלונות לוטובול מועדון חברים בע"מ

תלונות אתרי אינרטנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הימור לא מוצלח נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
ניסנבאום35 . בת ים כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה 22 לחודש ינואר 2009 התקשרה אליי נציגת שירות בשם לאה מחברת לוטובול בשעה 17:30 בערך, אמרה שזכיתי באפשרות לשלם כל חודש סכום כסף נמוך (99ש"ח) ולהשתתף ב18 הגרלות גל לוטו ושל אקסטרא. עוד אמרה שיש לי שתי אפשרויות או לשלם 139 ש"ח בחודש או 99 ש"ח בחודש ולפי המחיר אשתתף ביותר הגרלות ושסיכויי לזכות יהיו גבוהים יותר. לבסוף כששיכנעה אותי אחרי שאמרה שהכי הרבה אם לא אזכה בכלום כספי יוחזר לי תוך 6 חודשים, וזה למעשה מה ששיכנע אותי לתת את מספר כרטיס האשראי שלי, מעבר לזה לא הסכמתי לתת את מספר החשבון, אלא סיכמנו שישלחו לי צ'ק בדואר עם הזכיות שלי כל חודש, ובמידה והזכייה תהיה מעל 2000 ש"ח היא תתקשר אליי אישית. עם תחושה לא טובה סגרתי איתה, באומרי לעצמי שהכי הרבה אקבל את הכסף שלי בחזרה, אם לא אזכה בכלום... בנוסף הבטיחה לי שאקבל בתוך יומיים מכתב שמסכם את פרטי העסקה פלוס מתנה כרטיס גירוד בו אפשר לזכות עד 500 ש"ח.
את המכתב קיבלתי בתוך שבועיים, ללא הכרטיס שהובטח (ניחא..) המכתב אומר כך:
"לוטובול מועדון חברים בע"מ מודה הצטרפותך כמנוי שנתי לוטובול כסף....בתום 6 חודשים, אם מצב הזכיות יעמוד על 0, יוחזרו כאמור דמי המנוי ללקוח. במידה ויהיו זכיות בכל סכום שהוא, לא יוחזרו דמי המנוי. סכום הזכייה איננו מובטח!!!"
לפני יומיים בתאריך 24/8/2009 החלטתי שאני צריכה להתקשר לבטל את המנוי, לא זכיתי בשום דבר, וחבל שלא עשיתי זאת חודש לפני כי עכשיו סתם ביזבזתי עוד 99 ש"ח שאין לי. התקשרתי לבקש לבטל, בינתיים נציגת השירות שטיפלה בי יצאה לדבריהם לחופשת לידה, ושאני יכולה לבטל את המנוי אבל לא מגיע לי הכסף שלי בחזרה , משום שהמסלול שבחרתי בו של 99 ש"ח לחודש לפיו לא מגיע לי לקבל את הכסף בחזרה, רק אם הייתי בוחרת במסלול של ה 139 ש"ח לחודש, אז היה מגיע לי לקבל את הכסף בחזרה, ושאין בעיה ומכיוון שאין אף אחד בדרגה יותר בכירה ממנה כרגע במקום יחזרו אליי מחר. למחרת אכן התקשרה והשאירה הודעה בחורה בשם סימונה משירות הלקוחות, וחזרה אליי שוב היום, 26/8/2009 אמרה שהקשיבה לשיחה שהתנהלה ב 22/1/2009 היום בו מסרתי את פרטי כרטיס האשראי שלי, ושאכן לאה הציעה לי את שני המסלולים ושההחזר גם אז היה נכון רק למסלול של ה 139 ש"ח, לקראת סוף השיחה הזעומה שלי איתה היא שאלה אם אני רוצה לבטל את המנוי, שהיו אמורים לבטל לפני יומיים כשדיברתי עם בחורה בשם אתי,אז סימונה אמרה שהיא תבטל את המנוי, אבל שכספי לא יוחזר לי, בנוסף ציינ שהיתה לי זכייה בסכום 10 ש"ח, עליה אף אחד לא סיפר לפני יומיים כשדיברתי איתן ולא היום במהלך השיחה,ואז היא אמרה שיש לי 17 ש"ח בהם זכיתי, התעצבנתי על חוסר העקביות ועל כך שהיא מדווחת לי על כך רק בסוף השיחה כשאמרתי לה שהיו צריכים לבטל את המנוי לפני יומיים כשביקשתי, ושקודם אמרה שזכיתי ב 10 ש"ח ועכשיו אומרת שזכיתי ב 17 ש"ח וכל זאת היא מספרת לי בסוף השיחה הזעומה, כשאני מתעקשת שאני רוצה את כספי בחזרה כמו שהובטח, אז פתאום כן יש אפשרות שאקבל את הכסף שלי בחזרה על סמך המסלול שנתתי לו הוראת קבע??? והכסף שהייתי אמורה לקבל בצ'ק בדואר כל חודש פתאום בדיעבד הומצא יש מאין?? ועוד היא שואלת אותי הבחורה בשם סימונה אם אני יודעת ממתי הזכיות? כמובן שאני לא יודעת!! אף אחד לא טרח לספר לי, אחרת לא הייתי מוציאה כל כך הרבה אנרגיה על כל הסיפור הזה!! אז הזכיות שלי מחודש פברואר. אמרתי לה שלא תמציא זכיות בדיעבד כי זה נשמע כמו מה שזה.
אני חייבת לציין שבמקרים שקשורים לכסף שלי אני מאוד מציקה בשביל שהדברים יהיו ברורים, אני סטודנטית שעובדת קשה בשביל הכסף שלי ואני משתדלת מאוד!! לשים לב על מה אני מוציאה את הכסף!! הצקתי לנציגת השירות המסכנה מאוד בשביל להבין שאני אקבל את הכסף שלי 99 ש"ח כפול 6 אם לא אזכה , לא סתם היא שלחה לי את המכתב שתימצתתי ממנו . בנוסף רצוי לציין שכשנתתי את ההוראת קבע לחברה לא ידעתי שמספר המספרים שצריך למלא בלוטו הולך לעלות מ6 ל7 , כן חברת לוטובול לא טרחו להוציא כרטיס חדש עם 7 מספרים (שאותם הם בוחרים רנדומלית) אלא נוח להם שאשאר עם 6 מספרים איתם גם ככה הסיכוי האפסי שלי לזכות במשהו עוד יורד.
כספי סוג הנזק :
אני רוצה את הכסף שלי בחזרה , הייתי שמחה לפיצוי על עוגמת הנפש, ועל החוצפה שיש לגנוב מישהו ולשקר לו בפנים. פתרון נדרש :

לוטובול מועדון חברים בע"מ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה