פרטי התלונה

תלונות לוטובול מועדון חברים בע"מ

תלונות אתרי אינרטנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול מנוי לוטובול - שקר נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 24/9 הוריתי בכתב ל-לוטובול על הפסקה מיידית של מוי לוטובול. הועברתי לסימונה שכמובן נסתה לכנע שהנה הנה בא המזל ושאשאיר את המנוי - אך הפעם הייתי נחוש לבטל לאחא שנים של אכזבה מהמזל.
שלחתי פקס והנה מתחילה סאגה שקשה להאמין. "סימונה אומרת "תתן לנו תזכורת ב-15/10 לוודא". אני לקוח שנותן הוראת ביטול באופן רישמי בפקס, וצריך לתת תזכורת טלפונית - תמוהה אבל הם בונים על כך שתשכח מזה ועבורם רק שיחה טלפונית היא האמצעי לבטל מנוי.
התקשרתי ב-15/10 "שירות תזכורת ללוטובול" - סימונה - אוקיי המנוי מבוטל המשך יום נעים".
שמח וטוב לבב הייתי בטוח שמנוי מבוטל, עד שבמקרה הסתכלתי לחיובי אשראי עתידיים בחשבוני ומצאתי שלוטובול עדיין מחייבים אותי.
התקשרתי עתה מלשירות לקוחות - בהתחלה שאתה רק אומר שאתה מתקשר בקשר לביטול מנוי - הקו דומם ו-2 שיחות התבזבזו - אל תגידו כלום עד שתענה הקידת שירות לקוחות. ענתה לי ליאת והעבירה אותי ל-מורן. בלי שלום בלי נימת שירות מינימלית - "כו, מה תעודת הזהות שלך?" לאחר מסירת המספר החלה שיחה - "אדוני, מאיזה מס' התקשרת לבטל שאני אעלה את השיחה המוקלטת? תשובה - אני מתקשר מטלפון חסום מעבודתי. טוב "אז אין לך תיעוד מבחינתי לא התקשרת, המנוי מבוטל רק מעכשיו (חודשיים גנבו ממני כסף!) "פקס עבורי לא נחשב להוראה לביטול עיסקה".
התקשרתי שוב לסימונה, וגם היא (שמנהלת שירות לקוחות זיהתה כי זה אני, עמדה לידה והינחתה אותה ("תיאום עדויות?"), "אדוני לא התקשרת אלי, אהמנוי מבוטל רק מעכשיו - "פקס לא נחשב - רק התזכורת הטלפונית היא הקובעת". אבל התקשרתי טענתי בפניה, הדבר מתועד אצלי ב-Outlook ב-15/10. "אין עם מי לדבר".
ראו כולם - הוזהרתם - ביטול מנוי - תתקשרו לחב' האשראי ורק שם תבטלו!!
כספי סוג הנזק :

לוטובול מועדון חברים בע"מ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה