פרטי התלונה

תלונות לוטובול מועדון חברים בע"מ

תלונות אתרי אינרטנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מידע שקרי של נציגת שירות נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
כשנציגה של לוטובול התקשרה אליי בתחילת חודש אפריל היא אמרה לי שאני נכנסת להגרלות החל מאותו היום וכשקיבלתי את הכרטיס נוכחתי לדעת שהתחלתי להשתתף רק בסוף חודש אפריל וחייבו אותי ב140 ש"ח באותו החודש.
בשביל מה?? בשביל הגרלה אחת???
מלבד זה, משום מה בשירות לקוחות של לוטובול אין מענה כבר חודש ימים.
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי. לא לחייב חודש הבא פתרון נדרש :

לוטובול מועדון חברים בע"מ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה