פרטי התלונה

תלונות לוטובול מועדון חברים בע"מ

תלונות אתרי אינרטנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עלבון,ותחושת ניצול נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏24 ‏יולי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 12/4/2011 קבלתי טלפון מנציגת לוטובול,לעניין אותי במנוי אני סרבתי ,הסברתי לנציגה שמצבי גם לא מאפשר לי אני הפסקתי לעבוד מבחינה רפואית,והסתמכתי על דמי אבטלה בלבד.הסברתי לה שעלול להיות מצב שלא תהיה לי גם אבטלה ולכן אני לא מעוניינת.הנציגה המשיכה ללחוץ אותי המצב הנפשי שלי היה חלש,לכן הסכמתי למנוי לחצי שנה,במקום שנה אבל אם המצב שלי יחמיר אני חייבת לבטל ,ולצערי מצבי החמיר מבחינה כלכלית ובריאותית כאחד.אלמלה המצב לא הייתי חושבת לרגע לעמוד בסיטואציה כזו לבטל את המנוי חודשיים לפני הסוף.בתאריך 24/7/2011 התקשרתי לאותה נציגה והסברתי לה את מצבי ולהפתעתי היא זכרה אותי .לאחר שהסברתי לה היא נסתה לשכנע אותי שוב ושוב לגביי המזל שאתן צ'אנס,אמרתי לה שוב ושוב,שאין לי מאיפה לשלם את המנוי מצבי ממש לא טוב.היא החליטה שהיא מעבירה אותי לאחראית,שמאוד הייתי רוצה לנקוב בשמה ,אותה אחראית כבר המתינה לשיחה שלי וידעה מי אני מיד החלה לתקוף אותי טלפונית אני מנסה להסביר לה את המצוקה שלי ואני שומעת רק כעס ודיבור מעליב היא דרשה ממני לשלם 199 ש"ח כדיי להתנתק, מגעיל למי שאמורה לתת מענה לציבור.לבסוף בהמשך למה שאמורה היתה להיות שיחה היא ניתקה לי את הטלפון בפנים,אין צורך להסביר מה הרגשתי,נסיתי לחייג שוב ולא הצלחתי אני משערת שהן ניתקו את השיחה שלי,המתנתי מעט וחייגתי שוב ,בקשתי את הנציגה שלי ונאמר לי שהיא יצאה לרגע.בקשתי לדבר עם ממונה אחר ,הוסבר לי שאי אפשר להגיע למנכ"ל,קבלתי מס' פקס בתקוה שזה יגיע אליו,לאחר כמה דקות קבלתי טלפון מהנציגה שלי ,שמוזר לי שהיא הביעה תדהמה על היחס שקבלתי והבטיחה לטפל בנושא באופן אישי.
.תודה מראש נהרי לבנה
עלבון סוג הנזק :

לוטובול מועדון חברים בע"מ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה