פרטי התלונה

תלונות לוטובול מועדון חברים בע"מ

תלונות אתרי אינרטנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי ביטול מנוי לפי בקשת הלקוח, איומים, רמאות + שקר + הונאה- היזהרו!!! נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
הרב ניסנבוים יצחק, בת ים כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 17.05.2012 אבא שלי ביקש שאבטל לו את המנוי
כאשר התקשרתי לבטל את המנוי אמרו שיחזרו תוך 24 שעות
התקשרו לאבא שלי ואמרו לו שאם הוא מתנתק אז הוא צריך לשלם קנס - אבל בפועל הוא לא אמור לשלם את הקנס כי תקופת ההתחייבות פגה..!!!
ביקשתי לראות את החוזה - לא הסכימו לשלוח אותו. ביקשתי לדעת פרטים מלאים על העסקה שנסגרה עם אבא דרך הטלפון - לא הסכימו למסור לי את המידע הנדרש הם אמרו לי שרק אבא שלי יכול לקבל פרטים.
קריסטין, שהזדהתה בתור מנהלת שרות לקוחות, התקשרה לאבא שלי הפחידה אותו ואיימה עליו בקנסות ובהליכים משפטיים.. אבא שלי נבהל מהיחס ומהאיומים אז במקום לבטל את המנוי לפי הבקשה החד משמעית שלו היא שיקרה לו בטלפון, רימתה אותו, הפחידה אותו ולבסוף שדרגה לו את המנוי על דעת עצמה - ממש עולם תחתון - היזהרו ...!!!!!!!!!
לאחר שהיא דיברה עם אבא כי איתי היא לא הסכימה לדבר קיבלתי פקס "הנדון: ביטול מנוי ****** ושידרוג למנוי בונוס פלוס" איך החוצפנית הזאת, קריסטין, כותבת "שדרוג" כאשר אבא אמר במפורש ושהוא רוצה להתנתק?
אני מבקש את התערבותכם המיידית לפתרון הבעיה עם חברת לוטובול.

עלבון, בזבוז זמן, עצבים, לחץ נפשי סוג הנזק :
ביטול מנוי מיידית.. התנצלות מטעם החברה.. לחייב אותם שלא ינקטו יותר בשיטות של איומים והפחדות לשאר הלקוחות פתרון נדרש :

לוטובול מועדון חברים בע"מ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה