פרטי התלונה

תלונות Tollmans

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב לכבד זיכוי נושא התלונה:
פלד ד"ר שלומית שם/כינוי:
‏יום שני ‏16 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
המנופים הרצליה פיתוח. הנהלה: בית יהושע כתובת:
הרצליה פיתוח סניף חברה:
תיאור הבעיה:
היות שלא מצאתי בחנות פריט שנחוץ לי בסכום הזיכוי, פניתי לקונה בחנות, אשר ביצעה רכישה גדולה (בהרבה מסך הזיכוי). היא ניאותה לעזור לי בחפץ לב. כשהגענו לקופה, הקופאית סירבה להעניק ללקוחה את הנחת המועדון על הרכישה הגדולה אם תשלם גם באמצעות הזיכוי שלי!!!
לא יעלה על הדעת כי קופאית ברשת מכובדת כמו טולמנ'ס תכתיב ללקוחות איזה שימוש יעשו בזיכוי!
זיכוי הינו שווה ערך לכסף!
עוגמת נפש סוג הנזק :
כיבוד זכותי לעשות בזיכוי שימוש כרצוני או החזרת כספ פתרון נדרש :

Tollmans שירות לקוחות

, תגובה:
אורי - מנהל פיתוח עיסק שם ותפקיד:
נציג מטעם טולמנ'ס יצר קשר עם הלקוחה על מנת לקבל פרטים נוספים לגבי נסיבות התלונה. תגובה:
העניין טופל וימשיך להיות מטופל על ידי באופן אישי ישירות מול הלקוחה.

מאחר ורשת טולמנ'ס מחוייבת לשביעות הרצון של לקוחותיה היא תדאג לעשות ככל שביכולתה גם במקרה זה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה