פרטי התלונה

תלונות Tollmans

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירי לה קרוסט פגומים ושרוטים ברשת טולמנס נושא התלונה:
‏יום שישי ‏20 ‏אפריל ‏2012 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 20.4 ח"ז הגעתי לסניף טולמנס בנשר למחלקת כלי בית לאחר התעניינות ברכישת סיר לה קרוסט. המוכרת בחנות הסבירה לי על הסירים השונים, הגדלים וכן המחירים. מאחר ואני חובב סירי יציקת ברזל ומוצרי יציקת ברזל בפרט החלטתי בפעם הנוכחית לרכוש את המוצר הטוב ביותר מבחינת סירי יציקת הברזל, הלא הוא המותג הצרפתי לה קרוסט.
לאחר דין ודברים רכשתי סיר אובלי 31 ס"מ גודל 6.3 ליטר בצבע אדום (מהסדרה החדשה עם פקק נירוסטה). להפתעתי המוצר נארז מתצוגה למרות התעקשותי לקבל מוצר חדש שלא עמד בתצוגה. הסכמתי לקבל את המוצר הנ"ל מחוסר ברירה. עם הגעתי הביתה פתחתי את אריזת הסיר וגיליתי שריטות בדפנות הסיר דבר המראה שהסיר קיבל שריטות שגרמו אף להורדת צבע.

הדבר הנ"ל איננו תקין כלל וכלל שכן מחיר הסירים של לה קרוסט מרקיעי שחקים. מדוע אין אפשרות לרכוש סיר חדש ארוז כפי שנארז בחו"ל?
ביום ראשון ה 22.4 יצרתי במיידית קשר טלפוני עם גברת יוכבד ושטחתי בפניה את טענותיי. הבהרתי לה שלא סתם התעקשתי לקבל סיר ארוז חדש מבית החרושת מאחר ואני מצפה לקבל סיר חדש על אחת כמה וכמה ששילמתי מחיר גבוה לסיר יציקת ברזל בשוק (היקר ביותר בשוק). הנ"ל הבטיחה לחזור וחזרה אליי עם תשובה שאין את הסיר בצבע אדום אלא שוב יש אותו רק בתצוגה בסניף גן העיר בתל אביב. הסברתי לה שזה לא בא בחשבון ושאני דורש סיר חדש! פשוטו כמשמעו ח - ד – ש! מהניילונים ושלא נעשה בו כל שימוש או שעמד אי פעם בתצוגה.
הנ"ל הבטיחה לחזור ואכן חזרה שוב. בשיחה השנייה טענה שיש לה את הסיר בצבע ירוק בהיר ושהוא חדש. מחוסר ברירה הסכמתי למרות שרציתי לרכוש את הסיר בצבע האדום של לה קרוסה. להפתעתי בכך לא תמו תלאות הסיר.

היום ה 23.4 הגעתי במיוחד לחנות טולמנס בנשר על מנת לבצע את ההחלפה המיוחלת. יוכבד הגישה לי את הסיר "החדש" שהגיע מהמחסן שלכם באריזה מצ'וקמקת שאף סימני רטיבות עברו עליה. פתחנו יחד את האריזה עם הסיר בצבע הירוק בהיר והפלא ופלא: אין חדש תחת השמש. ארזו שוב סיר מתצוגה, משומן, מלוכלך, שרוט ואין לי אלא לתאר את החוויה הנ"ל פשוט כבדיחה. זו היא תעודת עניות רצינות לרשת כמו טולמנס אשר מכבדת את עצמה ומחשיבה את עצמה לרשת יוקרתית לריהוט וכלי בית ובעלת מוניטין. איך שוב הגיע סיר שכזה שכלל איננו מצדיק את המחיר שלו? מה הבעיה לספק מוצר חדש??האם זו היא בקשה מוגזמת ללקוח ששילם ממיטב כספו על מנת לקבל סיר יציקת ברזל של מותג צרפתי נחשב?? הרי שפשוט מדובר בבדיחה בלתי מוצלחת ששמה אתכם ללעג ובאור שלילי, קיקיוני וחובבני ביותר.

עברתי יחד עם המוכרת יוכבד על המלאי כפי שהופיע במחשב שלה ולטענתה יש את את הסיר בצבע הירוק בהיר בכמות של 1 אולם היא בעצמה טענה שהיא כלל לא יודעת אם שוב לא יספקו לה מהמחסן סיר מתצוגה. מה גם שהתברר שהסיר הירוק שייך לסדרה הישנה ואני ביקשתי לרכוש סיר מהליין החדש של לה קרוסה ולא הישן. האם שוב מדובר במשימה בלתי אפשרית ללקוח? הנ"ל אף טענה שהסיר הירוק בהיר שלה יש בתצוגה בחנות בנשר נראה הרבה יותר טוב מהסיר המשומן והמלוכלך שהגיע לחנות במיוחד על מנת שאוכל לבצע את ההחלפה עם הסיר האדום השרוט שברשותי. הבעתי בפנייה את התערעומת הרבה שלי. איך יכול להיות הדבר שלחברה מכובדת כמו טולמנס אין למעשה מלאי של מוצרים סגורים? איך קורה מצב ששולחים סיר שכזה ללקוח ועוד בקופסא הרוסה? האם קניתי את הסיר של לה קרוסה בשוק הפשפשים או שמא קניתי סיר יד שנייה ולא ידעתי מכך? לא נראה לי הדבר שכן שילמתי בגין הסיר 1500 ש"ח! ובמחיר כזה אני מצפה לקבל תמורה הולמת וראויה לכספי ולא שירים שרוטים מתצוגה עם פגמים שנראים פשוט לא טוב ושמים את המוצג הצרפתי הנחשב ללעג.

יוכבד טענה שיש את הסיר כאמור בצבע לבן (שהיא איננה יודעת אם הוא שייך לליין החדש) וכן יש את הסיר בצבע אפור מבריק אולם שם המחיר גבוה יותר ולתדהמתי נדרשתי להוסיף תשלום אחרי כל החוויה המרנינה שעברתי איתכם. אציין שאני לקוח חדש של טולמנס שזו היא רכישתו הראשונה ברשת. הייתי בטוח שאני הולך לרכוש מהמחבתות ופלטות הצלייה של לה קרוסה וכן משאר המוצרים בחנות כפי שציינתי אף בפניי גברת יוכבד אולם אם זו הסחורה אזי שאני מוותר. לא חסרים עוד מותגים טובים. אתם אולי הייבואנים הבלעדיים של לה קרוסט אולם עם סחורה שכזו לא בכל מחיר. לא נתקלתי מעולם בחוויית שירות שכזו שפשוט שמה אתכם באור שלילי רע. בטוחני שהיצרן בצרפת לא יתלהב לשמוע שהסירים המהוללים שלו נמכרים עם שריטות ופגמים.

על מנת לסיים את הסאגה הלא ממש מוצלחת הזו יש באפשרותכם שתי אופציות. או שתספקו לי סיר מהקולקציה החדשה וחדש באריזתו בלבד! ללא שום שריטות, פגמים, שמן ושאר מפגעים שכלל לא אמורים להיות בסיר ללא שום תוספת תשלום כלשהיא או שתשיבו לי את כספי ללא שום דמי ביטול שכן אתם הם אלו שסיפקו מוצר פגום ושרוט. אני לא רוצה לבטל את העסקה שכן אני מעוניין במוצר אולם לא בכל מחיר. אם אינכם מסוגלים לספק סיר חדש דנדש באריזה וללא שום תוספת תשלום כמובן נא השיבו לי את כספי במלואו ללא שום קיזוז שהוא שכן שוב, האשמה היא עליכם ואין לכם אלא להלין על עצמכם. כאמור היום ה 23.4 מסרתי את הסיר המקורי שקניתי (אדום) חזרה לידי גברת יוכבד עד אשר ימצא פתרון מיידי בעניין הזה.

בטוחני שאתם צריכים לעשות בדק בית רציני. רשת שמכבדת את עצמה מספקת סירי יוקרה שרוטים, פגומים ורק מתצוגה. איפה נשמע דבר כזה בעולם?
אין לי אלא לציין שחוויתי חוויה ראשונה גרועה עם רשת טולמנס. לא כך ציפיתי שיהיו הדברים. באתי על מנת לרכוש מוצר טוב ואיכותי שישמש אותי לשנים רבות ומצאתי את עצמי מבזבז זמן במירוץ אחרי סיר שלא יהיה מתצוגה ובלי שריטות. פשוט מדובר בבדיחה. אני צרכן ותיק של כלי בית ומוצרים טובים אולם מעודי ואני לציין מעודי! לא נתקלתי בתופעה שכזו. אפילו סירים שלא מגיעים לרבע מהעלות של לה קרוסה לא מגיעים בצורה הזו.

נא השיבו לי במהרה את החלטתכם בעניין הזה על מנת לסיים את סאגת סירי לה קרוסט.

בברכה
עוגמת נפש סוג הנזק :
לקבל במיידית סיר חדש מהליין החדש ארוז וחדש או את כל כספי חזרה ללא שום דמי ביטול פתרון נדרש :

Tollmans שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה