פרטי התלונה

תלונות שיריונית חוסם

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שריונית חוסם - הונאה ,הבטחות שוא ,שרות גרוע, ואי מענה טלפוני ואי לקחית אחריות נושא התלונה:
‏יום שישי ‏08 ‏מאי ‏2015 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
דייזיין סנטר רחוב הלחי 2 בני ברק כתובת:
תיאור הבעיה:
ב08/05/15 הזמנו דלת חדשה בשיריונית חוסם. התלבטנו בין חברת מולטילוק וחברת שיריונית חוסם . חיפשנו דלת עם איטום אקוסטי מיירבי והגנה מקסימלית מפני פריצות.מנהל האיזור שאולי שלום שפגש אותנו , הבטיח שלא נשמע הגה, שהם מתמחים בדלתות אקוסטיות וכמות הדציבלים אצלם יורדת מ - 32 ל 5 , שבדלת יהיה צמר סלעים וגומי שיבודדו את הרעש, ובנוסף 9 בריחים לעומת שבע בחברות אחרות. לא נדלקה לנו נורה אדומה והזמנו אצלם למרות שנכחנו בעימות עם לקוח מאוכזב שהטיח מילים קשות על חוסר אמינות,יושר, התחמקות מאחריות - כל מה שאנחנו מתלוננים עכשיו. מערכת הכשלים המשיכה כשסיכמנו על מועד - שעה ויום ללקיחת מידות - חיכינו כל היום ואיש לא בא וביום התקנת הדלת כשהסתבר שלא זו הדלת אותה הזמנו והרעש הנשמע בחוץ הוא בלתי נסבל.צלצלנו בלי סוף - כמובן שלא נענינו לא על ידי שלומי לבסוף אחרי אין ספור טלפונים לסניף,הגיע בודק מטעמם ובדק את הדלת ואמר לנו שלא ניתן היה להבטיח הבטחות כפי שהבטיחו והדלת כמובן בסדר גמור.(יש לציין שלא רצינו לחסוך בכסף ולא בקשנו דלת זולה)
בצר לנו,נאלצנו לכתוב מכתב למנ"כל החברה - שם דוקא הייתה התייחסות אך הוא טען שאין הנושא באחריותו אלא באחריות הסניף בבני ברק והציע שנשוחח עם מנהל הסניף ( שהיה אמור להתקשר אלינו) ונגיע איתו להסכמה/פשרה. כמובן שמאז שאיש לא חזר אלי טלפונית. לפני פניה לערכאות משפטיות או לפרסום במדיה, אני פונה אליכם בבקשת עזרה. כל הפרטים, השמות , הטלפונים - מצויים בידי
בתודה מראש נירה ***
עוגמת נפש סוג הנזק :
התקנת דלת בהתאם להבטחות ולמפרט הטכני שהובטחו פתרון נדרש :

שיריונית חוסם שירות לקוחות

, תגובה:
אבינעם שקד - מנכ"ל שריונית חסם שם ותפקיד:
בבירור שערכנו עם איש המכירות שאולי ומנהל הסניף דני אמגר התבררו העובדות הבאות לנירה הוצע להתקין דלת מדגם סטנדרטי עם בידוד משופר לא דלת אקוסטית על המשקוף הקיים בביתה. המחיר שנדרש ממנה תואם את המפרט שהוצע. כאשר הגיע הטכנאי לביתה ללקיחת מידות התברר כי כדי להגיע לבידוד אקוסטי ברמה גבוהה יש צורך לעקור את המשקוף ממקומו ולהתקין משקוף עם חריץ להוספת אטם מיוחד, דבר שלא תומחר בהצעה שניתנה לה. מנהל הסניף התקשר לנירה באופן אישי על מנת להסביר לה על שינויים אלו שצריך לבצע ונתן לה את האפשרויות אולם נירה סירבה לשינויים אלו מכיוון שהם עולים כסף רב והחליטה להישאר עם ההזמנה המקורית. לאחר אספקת הדלת, נירה שלחה אלי מכתב תלונה ובו פירטה את טענותיה. כדי לברר את פרטי האירוע התקשרתי אישית לנירה, שוחחתי עמה ובקשתי שתשלח אליי את טופס ההזמנה עליו היא חתומה כדי להבין במה מדובר. על פי האמור בהזמנה, נירה רכשה דלת בטחון סטנדרטית מדגם 2020 עם בידוד משופר של צמר סלעים. בדלת זו קיים אטם, אך כאמור כדי להגיע לתוצאות Sharon Drori - שרון דרורי
טובות יותר יש צורך להוסיף אטם במשקוף. דינה בחרה באופציה הזולה להישאר עם המשקוף הקיים כדי להקטין את העלויות.
בהזמנה רשום מפרט טכני ברור עליו הוסכם והיא חתומה על ההזמנה. הדלת סופקה בהתאם להזמנה. המחיר שנדרשה לשלם תואם את מחיר המוצר המוזמן שהוא זול בהרבה מדלת בטחון אקוסטית. כדי שהדלת תהייה אקוסטית יש צורך לרכוש דלת המוגדרת כאקוסטית ושהמשקוף שלה בנוי אחרת לחלוטין. בנוסף לכך היה עליה לעקור את המשקוף הקיים ולהתקין במקומו משקוף בניה יצוק בטון מלא עם חריץ לאטם בידוד מיוחד
בהיקפו ומדרגה תחתונה מיוחדת. העלות של עבודה כזו
פירוק משקוף קיים ויציקת משקוף בניה יצוק בטון עם חריץ לאטם בידוד מיוחד + אספקת דלת אקוסטית
הייתה עולה יותר מפי שניים ממה ששילמה הלקוחה.
אולם כאמור, היא לא רצתה להשקיע סכום גבוה כל כך ובחרה באופציה הזולה יותר.
אם כפי שטענה המחיר לא מפריע לה להלן הציטוט "יש לציין שלא רצינו לחסוך בכסף ולא בקשנו דלת זולה"
אנו נשמח להחליף את המשקוף ולשפר את רמת האקוסטיקה, אך יהיה על נירה לשלם את ההפרש המלא עבור
המשקוף והתקנתו תוך שהיא נושאת בעלות ובאחריות הביטון ועבודות הגמר כמקובל בענף זה של דלתות כניסה.

בברכה,
אבינועם שקד

מנכ"ל שריונית חסם
תגובה:
אנו נשמח להחליף את המשקוף ולשפר את רמת האקוסטיקה, אך יהיה על נירה לשלם את ההפרש המלא עבור
המשקוף והתקנתו תוך שהיא נושאת בעלות ובאחריות הביטון ועבודות הגמר כמקובל בענף זה של דלתות כניסה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה