פרטי התלונה

תלונות שיריונית חוסם

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לפני כשנה בוצעה הזמנה מסניף עפולה של שלוש דלתות פנים ואחת יוקרתית לחזית הבית.o נושא התלונה:
‏שבת ‏22 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
עפולה עלית רחוב גורדון כתובת:
עפולה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אחרי המתנה של שלוש חודשים ולא טלפון אחד שיגיד לנו מה מצב ההזמנה היתחלנו לחשוד והכן סניף עפולה גנב את כספי ללא תמורה קרוב ל 10 אלפים שקלים ניגנבו מכרטיס האשראי שלי ועד היום לא משקוף ולא דלת לא ליקנות משם וגם לא מהרשת בכלל.
כיום אנו בתהליכי תביעה שכאמור תבעתי על עלבוני ופקידת הקבלה המושחטת והמטועבת והחלאתית והנכלולית מסובבת אנשים בכחש ומשקרת להם בפרצוף.
עוגמת נפש אונס גנבה תחבולה נוכלות בזבוז משאבים וזמ סוג הנזק :
פיצוי אולם + התקנת כל הדלתות לאלתר פתרון נדרש :

שיריונית חוסם שירות לקוחות

, תגובה:
יפעת בן סימון שם ותפקיד:
ראשית הריני לציין כי מר ברזני אלון לא רכש את הדלתות מחברת שריונית חסם אלא מחברת בר-סייף שהינה עסק עצמאי הקונה ומוכר מוצרי בטחון ממפעלים רבים בינהם ממפעל שריונית חסם.
חברת בר סייף הפסיקה את פעילותה.
לאור העבודה שלקוחות רכשו מוצרי מפעל שריונית חסם אנו נרתמים לסייע ללקוחות בפיתרון הבעיות שנוצרו.
כל המשקופים והדלתות בבית הלקוח הותקנו לשביעות רצונו המלאה,
למעט דלת פנימית אחת ודלת כניסה אחת הנמצאות בשלבי ייצור במפעל.
תגובה:
נמשיך לטפל במר ברזני לשביעות רצונו המלאה.
בימים אלו אנו פועלים לספק למר ברזני את שתי הדלתות החסרות ושוב אנו מתנצלים על חוסר הנעימות שנגרמה לו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה