פרטי התלונה

תלונות שיריונית חוסם

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מסגרות לדלדות (שלאווניות) נושא התלונה:
‏יום שני ‏31 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
פ"ת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בעקבות הזמנתן של דלתות והתקנתן על ידי חברת שריונית חוסם (שגם במקרה הדלתות צרה כאן היריעה מלהכיל את תלונותינו) נאלצנו להזמין מהם גם את המסגרות לדלתות (שלאווניות) היות ולא הצלחנו לאתר את החומר המתאים אצל ספקים אחרים.
ממועד ביצוע ההזמנה ועד למועד אספקתה עברו חודשיים ימים, במהלך חודשיים אלו התקשרנו עם סניף החברה בפתח תקווה עשרות שיחות טלפון כדי להתעדכן כל העת מתי יסופקו המסגרות ובכל פעם נתקלנו באותה תשובה חוזרת ונשנית כי אין להם במלאי מסגרות אלו.
לאחר חודשיים (17/07) עדכנו אותנו כי המסגרות הגיעו והם מעוניינים להגיע לבצע את התקנתן, מועד ההתקנה נקבע לשבוע מאוחר יותר (24/07) ממועד שיחת הטלפון ונקבע טווח שעות להתקנתן אולם, לאחר שבוע המתקין לא הגיע וההסברים של החברה ממש לא היו משכנעים, ההתקנה נקבעה על ידי החברה שוב לשבוע מאוחר יותר (31/07) וגם כאן נקבעו טווח שעות להגעת הטכנאי. לאחר שבוע התקשרו מהחברה בשעות הערב ובקשו לשלוח טכנאי לבצע את ההתקנה הרבה מעבר לטווח השעות שנקבע, הטכנאי הגיע לבצע את ההתקנה בשעה 18:45 ובשעה 21:00 לערך סיים את ההתקנה, יצוין כי הטכנאי ביצע את ההכנה להתקנה בתוך הבית (ניסור המסגרות).
הותקנו מסגרות בארבע דלתות כאשר בשלוש ההתקנה בוצעה באופן סביר אולם, בדלת הרביעית ההתקנה הייתה לוקה בחסר. חיתוך המסגרות נעשה באופן ידני ועל כן החיתוכים לא היו ישרים, בחלק אחר של המסגרת בדלת הרביעית הצלעות של המסגרת היו קצרות מיד, משמע- לא נשקו את הרצפה.
הסבנו את תשומת לבו של הטכנאי לעובדה כי ההתקנה בדלת הרביעית אינה משביעה רצון בלשון המעטה וכי כיצד הוא מצפה לבצע חיתוכים ישרים וכיצד הוא מתכוון להחליף את חלק המסגרות שנחתכו קצר מידי.
הטכנאי השיב כי אופן החיתוך כזה הוא ואין בידו לחתוך את המסגרות באופן ישר ולגבי המסגרות הקצרות הוא יכול לבצע השלמות.
הצענו לטכנאי להחליף את המסגרות הקצרות בחדשות והוא בסופו של דבר נעתר והסכים לחזור ולהחליף את המסגרות הקצרות.
הטכנאי אסף את כליו ואחסן אותם ברכבו ולאחר מכן ביקש כי נשלם לו בעד ההתקנה, שאלנו מתי הוא מתכוון להגיע להשלים את העבודה ונענינו כי תוך שבוע עד שבועיים.
הסבנו את תשומת לבו כי עד שהעבודה לא תושלם במלואה לא נוכל לשלם לו ואנו מתחיבים לשלם את ההתקנה לאחר שתושלם במלואה.
הטכנאי סירב לעזוב את המקום ללא תשלום והוא התקשר למנהל סניף החברה על מנת לעדכן אותו אולם, מנהל הסניף לא היה זמין והטכנאי טען בפנינו כי אם אנו לא מתכוונים לשלם לו הוא יפרק את המסגרות שהתקין.
טענו כי אנו מתכוונים לשלם אך ורק כאשר המסגרות יושלמו במלואן.
הטכנאי ניגש להסיר את המסגרות שהתקין ואנו הפצרנו ממנו לחדול ולצאת מביתנו, הטכנאי סירב לצאת ואנו הפצרנו בו שוב לצאת והוא פשוט תלש בצורה ברוטאלית את המסגרות.
התקשרנו למשטרה ולאחר סיפור המעשה כולל העובדה כי אנו מסרבים לשלם לו, הודיעו לנו כי הם שולחים ניידת, תוך כדי השיחה איים הטכנאי כי יכה אותנו אם לא ננתק את הטלפון.
כשהבין הטכנאי כי ניידת אמורה להגיע הוא יצא מהבית ותוך כדי מנוסה הוא איים עלינו כי עוד יחזרו כדי לסגור איתנו חשבון. הוא עזב כשהוא מותיר את כל הלכלוך מהעבודה בבית.

ביום העוקב התקשר מנהל סניף החברה כדי לברר פשר המקרה לאחר ששמע את הפרטים מהטכנאי. לאחר שסיפרנו לו את המקרה מנקודת מבטינו הוא טען כי רק שמונים אחוז ממה שסיפרנו לו סופר על ידי הטכנאי. טענו בפני מנהל הסניף כי בכוונתנו להגיש תלונה במשטרה על איום בתקיפה אבל, אנו נמתין עם העניין עד שהוא יסיים לברר את העניין בחברה.
שוב עבר לו יום נוסף ויצרנו אנו בסוף היום קשר עם מנהל הסניף להבין כיצד הם מתכוונים להתמודד עם הבעיה. מנהל הסניף טען כי לא הספיק לחזור אלינו עד אותה שעת ערב היות והוא היה עסוק, מנהל הסניף הסביר לנו כי לאחר בירור נוסף עם הטכנאי, הופתע הטכנאי לגלות את הפרטים שמסרנו וכי אנו ממציאים את הפרטים ופני הדברים לא היו כפי שתיארנו. לאור כך, החברה משאירה בידינו את שיקול הדעת לעשות כרצוננו ומבחינתם אין לנו כל דבר ועניין להלין עליהם.

כעת נותר לנו לציין כי הזמנת הדלתות מהחברה הסכמה לסך של 13,000 ₪ והזמנת המסגרות הסתכמה לסך של 600 ₪. תמוה בעניינו אופן ההתמודדות של החברה עם החלק השני של ההזמנה והתעלמותה מהתנהגות הטכנאי שלהם.

בברכה,
עמי נהרי
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי מעם החברה פתרון נדרש :

שיריונית חוסם שירות לקוחות

, תגובה:
יפעת בן סימון, מנהלת ש שם ותפקיד:
לאחר שבדקנו את כל העובדות,פרטי ההזמנה ואת כל השתלשלות האירועים נמצא שלמרבית טענותיו של הלקוח אין שחר, הלקוח קיבל את המוצרים בטיב,בשרות, ובלוח הזמנים שהובטח לו.
למרות שסוכם איתו שמועד האספקה יהיה 45 ימי עבודה, לפנים משורת הדין הסכימה החברה לספק לו דלת זמנית על חשבונה.
לצערי פירש הלקוח את הדבר כחולשה וניסה לקבל מוצרים נוספים אותם לא הזמין ללא תשלום,
הובהר ללקוח בשיחה טלפונית שנמשכה למעלה מ-60 דקות מול מנהל סניף פ"ת, כי במידה וירצה לרכוש מוצרים נוספים יהיה הדבר בתשלום.
אכן הלקוח הסכים לבצע הזמנה של כל המוצרים החדשים (שלבניות) ולשלם למתקין 600 ₪ ביום ההתקנה.
בפועל כשעבודה בוצע סירב לשלם בטענת שווא .
המתקין הודיע לו כי מדיניות החברה שבמידה והתשלום לא מתקבל מפרק המתקין את המוצרים מבית הלקוח ומחזיר את המצב לקדמותו.
תגובה:
אנו מצטערים על כל השתלשלות האירועים ובמידה ויסכים הלקוח לשלם את הסכום שהוסכם עליו בהזמנה שביצענו מולו, נשלח אליו שוב את נציגנו לבצע את העבודה לשביעות רצונו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה