פרטי התלונה

תלונות שיריונית חוסם

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר אמינות מוחלטת. נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏19 ‏מרץ ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
קניון עפולה כתובת:
עפולה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי מספר דלתות בתאריך הנ"ל, ונשלח אליי מבטן חיצוני, אשר גרם לי הרס במשקופים וסביבתם, בשיחה עם "קובי" נציג שיריונית חוסם עפולה, נשלח אליי נציג מטעמו בשם איציק ע"מ לבדוק את ההרס שנגרם, איציק הגיע לבית וראה את הנזקים האמורים, ואמר וגם רשם כי ישנן שתיי אפשרויות, האחת שאני אביא טייח, אשלם ואציג להם קבלה, או שהוא ישלח לי טייח מטעמם, העדפתי את האפשרות השנייה, לצערי פרצה המלחמה, ולאחריה פניתי לאיציק אך לא הצלחתי להשיג אותו, פניתי לקובי נציג החברה מספר פעמים, כאשר בכל פעם הוא אמר לי כי מחר הוא יטפל בזה, וככה זה נמשך כמה חודשים, יש לציין שאני זאת היוזמת הוא לא יצר איתי קשר. בתאריך 29.08.06 התקשרתי לקובי מאחר שאיציק נמצא באבל, והתשובה שקיבלתי ממנו עלייך לשלם 1700 ש"ח, עבור העבודה, האם הדברים שסוכמו עם הנציג הם לא מספיק אמינים???!!! האם לא יכולתי לעשות זאת בכוחות עצמי לו הייתי יודעת שאשא בתשלום בסופו של עניין???!!! ולשם מה בעצם נשלח לי הנציג אם לא כדי לטפל בבעיה???!!! עד כה אנחנו בבית מזה כחצי שנה ללא דלתות לא במקלחת ובשירותים ולא בחדרים. אשמח אם תעזרו לי בעניין.
עוגמת נפש סוג הנזק :

שיריונית חוסם שירות לקוחות

, תגובה:
אילן קופרברג- מנהל סני שם ותפקיד:
הריני לאשר כי גברת שטרית רכשה דלתות פנימיות משריונית חסם סניף עפולה. בעת הרכישה הובהר ללקוחה שהחברה אינה עוסקת בעקירה וביטון המשקופים היות וזו עבודת שיפוץ נרחבת הכוללת תיקוני ריצוף וטייח ומכיוון שזו עבודה לקבלן שיפוצים רשום,ולנו אין ידע או כישורים לבצע ע
תגובה:
הפתרון המוצע על ידינו הינו פנייה לקבלן שיפוצים לתיקון הליקויים הנדרשים, שריונית חסם אינה מעורבת בסוגייה זו. אנו נשמח לשלוח מבקר איכות במידה ותבקש זאת הלקוחה על מנת להבטיח את שביעות רצונה מאיכות המוצרים ובהתקנתם.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה