פרטי התלונה

תלונות שיריונית חוסם

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דלת יציאה למרפסת נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש החלטתי להחליף דלת, אחרי לבטים איזו והיכן החלטתי להזמין דלת מחברתכם, הגיע אליי נציגכם מסניף עכו בשם יריב.
בפגישה איתו נאמר לי שאפשר להרכיב בפתח היציאה דלת מחברתכם והפתח תואם למידות של הדלתות המיוצרות אצלכם.
הוברר לי כי את המשקוף יש לבטן לאחר ההרכבה אך זו לא תהווה בעיה מפני שהמשקוף יהיה עם מרחב של 1-2 ס"מ מהקיר.
ועוד הוסבר לי כי צריך ממש לזלף בטון נוזלי למרווח זה ויריב הראה לי תמונה כיצד זה יראה ומה צריך לעשות.
כמו כן הוסכם בנינו על מנעול ללא מפתחות, ולאחר שהייתי בטוחה שהבנתי את יריב ושלא תהייה שום בעיה עם מידות הדלת חתמתי על הסכם הרכישה.
לפני כשבועיים הגיע המרכיב בשם דוד לאחר שחיכיתי לו כחצי יום למרות שהובטח לי שהוא יגיע בשעה 8.00 בבוקר.
כשדוד הרכיב את המשקוף לקיר גיליתי שהמשקוף אינו תואם במידותיו ונוצר מרווח של יותר מעשרה ס"מ בצד וגם מרווח גדול מאוד במשקוף למעלה, המשקוף היה מחובר עם פלחים של ברזל לקירות מפנים ומבחוץ, כששאלתי לפשר הדבר נאמר לי שכך צריך להיות ואני אצטרך לחתוך את הברזל אחרי הבטון של המשקוף עם דיסק, דבר זה לא הובהר לי ע"י יריב כמו כן כששאלתי את המרכיב:" למה נוצר מרווח כזה גדול בין המשקוף לקיר?" שלי נאמר שהמשקוף יבוא צמוד לקיר ושלא יישאר מרווח אלא רק של 1-2 ס"מ הוא כעס ואמר לי שכך צריך להיות.
אחרי דין ודברים לא הסכמתי עימו ואז הוא החליט שאני אישה לא נבונה שאינה מבינה כלום ופנה אל בתי הגדולה והסביר לה כאילו שאני איזה "מפגרת".
כעסתי מאוד ואמרתי לדוד שזה לא מה שהובהר לי בהסכם הרכישה ואני לא משלמת את יתרת החוב, הוא ישר התקשר ליריב והפסיק את עבודתו ואמר לי:"אני לא ממשיך את עבודתי עד שאת משלמת עכשיו את כל הכסף"(איני מאשימה את המרכיב אלו ההוראות הטלפוניות שקיבל ממנהל הסניף שהתברר לי לאחר מכן שזהו גם אדון יריב.)
אמרתי למרכיב תמשיך את העבודה נראה מה יצא מזה פתאום אני רואה שהוא גם חתך מהדלת והוריד לה את כל החלק התחתון למטה החלק שמגיע עם פלח העץ שכפי הנראה מגן על החומר המוקצף ממנו מורכבת הדלת.
וכמובן שאי אפשר לחתוך במדויק את גובה הדלת אז מכוונים לאחר מכן עם צוקל הפלסטיק שמגן על הדלת מלמטה ועתידה של דלת כזו לקבל רטיבות גובהה מאוד.
כשבתי ראתה מה קורה ביני לבין המרכיב התקשרה ליריב וביקשה שיגיע לביתנו ויראה מה קורה עם העבודה מכיוון שלא היינו מרוצים הוא מאוד כעס וסירב להגיע וגם העליב את בתי הגדולה בכך שאמר לה שהיא אינה יודעת למדוד ולספור סנטימטרים הוא התנהג מאוד לא יפה.
דוד גמר את העבודה בזה שהשאיר אותי עם דלת מכוערת שתלויה על משקוף שהמשקוף תלוי על מרווח גדול מאוד מהקיר עם פלחים בקירות עד כדי כך שהיה צורך לבנות חתיכה נוספת של קיר כדי לחזק את המשקוף, וללא מנעול שהובטח לי.
יומיים שלמים עבד אצלי אדם מיוחד כדי לבטן את הקיר ונכון להיום הדלת לא נסגרת, אין מנעול עליו הסכמנו, הקיר הפנימי והחיצוני של הבית מלא בבטון ולכלכוך מכוער עם פלחים בקירות, לדלת יש מרווח למטה שלעניות דעתי אם מזיזים עוד קצת את הצוקל מהפלסטיק למטה הוא כבר לא מגן על הדלת שבמילא כבר לא מוגנת וזה מצריך ממני ממש להביא בעל מקצוע שיסדר את כל הנזק.
עד היום אדון יריב לא מצא לנכון לברר מה קורה כמו כן המרכיב דוד קבע איתי ביום שישי להגיע לכוון את הדלת ולהרכיב לי מנעול הפסדתי חצי יום עבודה בזה שישבתי וחיכיתי לו והוא אפילו לא טרח להרים לי טלפון ולא הגיע.
עד היום הפסדתי כבר שני ימי עבודה, שילמתי לאדם שני ימי עבודה וצריכה לשלם לאדם על המשך תיקון ולהפסיד עוד יום עבודה נגרמה לי עוגמת נפש גדולה מאוד ומחברה כמו "שיריונית חוסם" הנחשבת לחברה בעלת שם גדול המפרסמת איכות ואמינות לא מכובד, ולא יפה שירות לא הוגן, והטעיית לקוחות.
אבקש אתה התייחסותך למכתב זה וכמו כן מבקשת לפצות אותי על הנזק שנגרם לי ולדאוג לתיקונו.
איני רוצה להגיע לגורמים אחרים, מחכה לתשובתך:


בתודה מראש:
ריזל חנה
הפרחים 4 עכו
04-9815715
052-690-1104
עוגמת נפש סוג הנזק :
התייחסות למכתב, פיצוי על הנזק ולדאוג לתיקונו. פתרון נדרש :

שיריונית חוסם שירות לקוחות

, תגובה:
יריב ממן, מנהל סניף שר שם ותפקיד:
א. בתאריך 31/10/06 בוצעה הזמנה של דלת ומשקוף.
ב. בתאריך 5/12/06 הגענו להתקנה בשעה 8:45 וזאת לאחר שהלקוחה תואמה
לתווך שעות בין 8:00 ל 10:00.
ג. בעת ביצוע ההזמנה סוכם ונכתב בהזמנה לגבי גביית יתרת התשלום אשר תגבה
ביום ההתקנה, ולמרות זאת הלקוחה סירבה לשלם כמוסכם, כאמור נוצר ויכוח
והעבודה נעצרה עד לקיום ההסכם מצד הלקוחה ולסיום התשלום כמפורט
בהסכם.
ד. בעת המכירה הוסבר ללקוחה אופן ביצוע העבודה, הצורך ביציקת הבטון שיבוצע
ע"י בעל מקצוע מטעם הלקוחה לצורך סגירת החלל בתוך המשקוף, בינו לקיר.
הלקוחה ציינה עובדה זו במכתבה.

ללקוחה פתח נטו מקיר לקיר 76 ס"מ. צד הצירים של המשקוף צמוד לקיר.
לפתח זה הוזמנה דלת 66 ס"מ בהתאם לפתח הקיים.
מידות חוץ חוץ של כל היחידה דלת ומשקוף הן 74 ס"מ, מה שמותיר כ2 ס"מ
מרווח לצירים לצורך פתיחה חופשית, מקום ליציקת המשקוף בבטון לאחר התקנתו.
בדיוק כפי שהוסבר ללקוחה ובדיוק כפי שהיא מצהירה שקבלה הסבר כזה, נותרו כ -2 ס"מ מרווחים בין המשקוף לקיר לשם אפשרות יציקתו בבטון.

ה. בעת ההתקנה הלקוחה וביתה פנו טלפונית למשרד והציגו את טענותיהן.
לאחר שיחה עם הלקוחה ובמקביל עם המתקין, הסתבר שהנתון שהציגה הלקוחה לגבי המרווחים בין המשקוף לקיר איננו נכון.
זה נאמר לה מפורשות, והיא מדגישה זאת במכתבה.
אנו מתנצלים עם הלקוחה או ביתה נפגעו מכך שרצינו להסביר להן את מהות העניין.
לגבי עבודת ביטון המשקוף סוכם עם הלקוחה שהדבר יעשה ע"י בעל מקצוע מטעמה.
שוב, הנושא נכתב והודגש ע"י הלקוחה.
היות והנושא הובהר לה בזמן ביצוע העסקה, אין אנו אחראים לעצם העובדה שבעל מקצוע מטעמה עיכב את משך העבודה בביתה ו/או ביצע עבודה לא איכותית.

אציין כי הלקוחה הזמינה דלת המיועדת למרפסת.
מבנה הדלת הוא כזה המאפשר קיצורה בשטח בהתאם למידות הפתח הקיים.
מסגרת העץ הנמצאת בתחתית הדלת מיועדת במיוחד למקרים אלו.

בברכה,
יריב ממן, מנהל סניף עכו.
תגובה:
אנו נשלח שירות ללקוחה ובמידה וימצאו ליקויים בדלת יתוקנו לאלתר. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה