פרטי התלונה

תלונות שיריונית חוסם

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחור אספקה, בעיות בדלתות ושרות לאחר קנייה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏22 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
קרית גת כתובת:
מושב בצרה ונתניה סוכנות חוסם לשרון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 4.3.05 רכשנו מחברת חוסם עשר דלתות פנים בסך של 15700 ש"ח .
לאחר התחייבות של 21 יום שלא עמדו בה החלה מסכת התעללות שכללה - חריגה בזמן ההתקנה בטווח של מעל חצי שנה , הגעות חוזרות ונשנות להתקנות , עשרות טלפונים , חוסר ברכביבים ועוד . הם טעו במידות למרות שהם מדדו , דלתות הגיעו פגומות בהובלה , חסרו פריטים כגון חלונות בדלתות.ההתקנה היתה רשלנית .
לאחר תחנונים רבים - תבענו את החברה ואף זכינו משפט . כעת החלו בעיות של שרות לאחר מכירה - הדלתות חורקות , אינן נסגרות והידיות רופפות . על הדלתות יש שקיות ניילון שאתה כלקוח אמור להורידן כאשר הורדת שקית הינה עם סכין יפנית ואורכת זמן רב .
לאחר פניות רבות ותחנונים החליטו לשלוח טכנאי - הגיע ובדק ואמר שיגיעו לתקן - נעלמו . שוב התקשרנו , שלחו טכנאי ללא תאום , שלחו טכנאי שיוריד רק שקיות ואחר יגיע ביום אחר לתקן .
הודיעו לנו שבעוד שעתיים יגיע טכנאי ( באמצע יום עבודה ) .
טכנאי שהיה ודיברתי עם מנהלו נוכחותו על כך שלא ביצע את מה שסיכמנו - קילל קללות קשות ואני מנוע מלצטט .
ניסיתי בתקופה זו להגיע למנכ"ל - ללא הועיל , חומת ברזל בצורה של פקידות !
עוגמת נפש סוג הנזק :
מכתב התנצלות , הגעה מיידית לתיקון בליווי מנהל בתיאום מראש בפעם אחת . פתרון נדרש :

שיריונית חוסם שירות לקוחות

, תגובה:
יפעת בן סימון, מנהלת ש שם ותפקיד:

1.ראשית ברצוני להודות לך כי בחרת לרכוש דלת מחברת שריונית חסם, שביעות הרצון של לקוחותינו הינה בראש סולם העדיפויות שלנו ואנו עושים כמיטב יכולתנו ע"מ לרצותם. יחד עם זאת אנו לא חפים מטעיות.
2.דלתות הפנים מגיעות עם ציפוי ניילון על מנת להגן עליהן, במרבית המקרים המוצרים מותקנים בשלבי שיפוץ או סיום הבניה, כך שהניילון מיועד להגן על הדלתות בפני לכלוך וצבע, הניילון הינו מגן רצוי והכרחי ולאחר סיום השיפוץ וצביעת הבית (במרבית המקרים) יש להסיר את הניילון המגן על הדלתות . את הסרת הניילון מבצע הלקוח.
לאור חוסר שביעות רצונך ולפנים משורת הדין הסכמנו לשלוח נציג מטעמנו אשר יקלף לך את הניילונים מהמשקופים והדלתות,
אך לצערנו שהגענו אליך בפעם הראשונה בתיאום מראש לא היה איש בבית.
נשלח אליך בשנית מתקין ולאור תקשורת לקויה בינך ובינו נאלץ לעזוב את ביתך, למרות שתיקן את מרבית הליקויים.
המוצרים אותם קיבלת כיום תקינים, פרט למס' תיקונים אותם רצינו לבצע לולא גורש המתקין מביתך.
תגובה:
אנו נשלח איש מקצוע אשר יסיר את הניילונים מהדלתות ויתקן את התיקונים שציינת, נשמח לעמוד לרשותך בכל שאלה או בעיה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה