פרטי התלונה

תלונות שיריונית חוסם

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי ויחס מזלזל בלקוח נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנתיים רכשנו דירה מיזם אשר בונה את הבתים והספק לדלתות הבית היינם משיריונית חוסם. היזם שילם את מלוא הסכום לסניף באר שבע בגין דלת אשר נתבקשנו לבחור .ואכן נכנסנו לסניף ושם ראינו דלתות יפות ומעוצבות, בשיחה עם יורם מהסניף הבטיח כי בדלת שנזמין יהיה משקוף רחב ,ואכן הזמנו דלת דו כנפית ולאחר מספר ימים שתקשר הקבלן אשר מבצע את העבודות בבית ושאל את יורם מה קורה עם המשקוף שאמורים להתקין היות והבלן אצור לרצף את הבית , יורם אמר לו "מחר אני אבוא להתקין את המשקוף" השיחה הזו נערכה בנוכחותי.(הקבלן שמו סבע(סבסטיאן) אשר הנהל את אתר הביניה במקום).
לציין כי היו עיכובים בהנחת הריצוף של הבית עכב זה שיורם מסר בכל פעם שהתקשרנו אליו הן אני והן הקבלן על מנת שיתקין את המשקוף והוא כל הזמן הבטיח היום או מחר יתקין את המשקוף.
לאחר שהמשקוף לא הותקן כמובטח , הותקן משקוף רגיל וצר. בפניה ליורם מסר שאין בעיה יותקן משקוף רחב בהמשך, בבדיקה עם הקבלן הוברר שלא ניתן להתקין משקוף היות והמשקוף אמור להיות יצוק בדפנות הכניסה.
לאחר שפנינו למייל למנכל החברה לאחר כמה ימים הותקנה דלת ,בגרע שראינו את הדלת חשכו עיניי דלת לא מתאימה , היות ומדובר בדלת דו כנפית אז הביאו דלת אחת קטנה מהשניה והתקינו לה תוספת על מנת להאריכה , דבר שהיינו לקוי מיסודו.
מיד התקשרנו ליורם משיריונית חוסם שיקח את הדלת שלו מיד ושיחזיר לנו את כספינו , וגם כאן הבטיח שיקח את הדלת עוד היום (זה היה לפני מספר ימים) .אך טרם נלקחה וזאת לאחר ששוחחנו עם שירות לקוחות של ששיריונית חוסם, תשובתם היתה מתחמקת כלל לכן אנו פונים אליכם .
לציין שצילמתי את הדלת כפי שהיא מותקנת עי חברת שיריונית חוסםם.
בקשתינו היא שיחזירו לנו את הכספים ששולמו לשיריונית חוסם ושיקחו את הדלת שלהם בחזרה . אנו לא מדברים על עוגמת הנפש וימי עבודה שהפסדנו בגללם.
הנייד של הקבלן הבמצע בשם סבע היינו 0522624324 שהיינו העד אשר ליווה את הבניה ושוחח עם הנציג מחברת שיריונית חוסם סניף באר שבע בשם יורם

שיריונית חוסם שירות לקוחות

, תגובה:
שרון דרורי שם ותפקיד:
ראשית ברצוני להודות למר נעם אלעזר שבחר לשדרג ולרכוש דלת דרך הקבלן ממנו רכש את הבית.
עלי לציין כי לא כל האמור בתלונתו מדוייק.
לאחר בדיקה מעמיקה של העובדות מסתבר כי הקבלן לא העביר את מלא התשלום בגין הדלתות באתר לכן לא ניתן להמשיך ולבצע עבודות.
לכשהקבלן יסדיר חובו, יהיה ניתן להמשיך ולבצע את העבודות באתר.
היות והדלת נדרשה במהירות לא מתוכננת, מכיוון שהקבלן הפתיע עם הריצוף, סופקה דלת חדשה כאשר העמוד כנף נלקח ממלאי הסניף היות ולא הספיקו לקבל עמוד בפרק הזמן שהקציב הקבלן. פעולה שבוצעה על מנת לאפשר את סגירת הפתח כמה שיותר מהר.

תגובה:
החלקים הנדרשים להשלמת העבודה אינם מגבילים בתפעול הדלת ואינם פוגעים במאומה בתפעולה השוטף.
כפי שציינתי, ברגע שהקבלן יסדיר את חובו (שהרי חלק מכספי אלעזר נמצאים אצלו) יהיה ניתן להשלים את העבודות.
הודעה נמסרה לאלעזר גם בדואר אלקטרוני.

בברכה,
שרון דרורי
שריונית חסם
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה