פרטי התלונה

תלונות שיריונית חוסם

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי החזר כספי על ביטול הזמנת דלת נושא התלונה:
יעקובי אור שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏10 ‏אוגוסט ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
אזור התעשייה גליל עליון ק"ש כתובת:
תיאור הבעיה:
הזמנתי דלת ולאחר כשבועיים קיבלתי דלת לא מתאימה מבחינת מידות אז החברה אמרה שהיא תחזור אליי עם דלת מתאימה עבור חודש ימים הם לא חזרו אז ביקשתי לבטל את הדלת אז קיבלתי תשובה חיובית אבל הכסף לא חזר אליי עד היום ואני מנסה מספר רב של פעמים לקבל תשובה והם עונים לי שזה בברור אני זקוק לכסף הזה!
כספי סוג הנזק :
החזר הכסף שנלקח ללא תמורה פתרון נדרש :

שיריונית חוסם שירות לקוחות

, תגובה:
יפעת בן סימון מנהלת שר שם ותפקיד:
ראשית ברצוני להתנצל בפני הלקוח על זמן ההמתנה.
לעצם העניין שילם הלקוח את תמורת ההזמנה באמצעות כרטיס אשראי,
לקוח המבקש לבטל את הזמנתו יכול בהחלט לעשות זאת.
לאור העובדה כי התשלום בוצע באמצעות כרטיס אשראי עשינו בדיקות במערכת שלנו.
עלינו לבצע מספר בדיקות לפני הוראת התשלום, בדיקות אלו לעיתים לוקחות זמן.
תגובה:
התשלום הועבר ללקוח בתחילת חודש דצמבר 2005,
שוחחתי עם הלקוח ויישרנו את ההדורים בנוסף להתנצלות מאיתנו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה