שירות גרוע, חוסר אמת בפרסום, אספקת מוצר לא בהתאם לסיכום, בלי חשבונית |
נושא התלונה: |
יום חמישי 11 אוקטובר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
סניף חיפה בשדרות ההסתדרות |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 11.10.07 הזמנו מסניף חיפה של שריונית, דלת לחדר שינה דגם 160. המפרט באינטרנט לימד אותנו שמדובר בדלת אקוסטית וגם סוכן המכירות של הסניף שהגיע לביתנו הילל ושיבח את התכונות האקוסטיות של הדלת. הסיבה היחידה שרצינו להחליף את הדלת בחדר השינה הייתה בגלל שהדלת הקיימת העבירה כל רחש ורצינו בדלת אטומה לרעש.
התקינו לנו את הדלת לאחר כשבועיים שלושה, ומיד ראינו/שמענו שבעצם אין הבדל בין הדלת החדשה לדלת הקודמת מבחינת הבידוד האקוסטי. שומעים בתוך חדר השינה שקית ניילון מרשרשת במטבח שנמצא כמעט 10 מטרים מחדר השינה.
יצרנו קשר עם הסניף לאחר זמן הגיע מפקח לראות את הדלת ונוכח לדעת שאכן הדלת לא מבודדת רעש. נשלח אלינו איש מקצוע החליף את הגומייה והתקין מברשת, אבל זה כמעט לא שינה דבר. בפועל קיבלנו דלת שאינה עונה לצורך שבעטיו רכשנו דלת ב 1350 ש"ח.
אנחנו מרגישים מרומים, בסניף לא נותנים לנו כבר יותר מחודשיים לדבר עם מנהל הסניף, הוא גם לא טורח לחזור אלינו.
אנחנו רוצים שתחזירו לנו את הכסף ותיקחו את הדלת, וכמובן שתחזירו לנו את הדלת הקודמת שהמתקין לקח איתו.
דרך אגב למרות בקשתנו עד היום לא קיבלנו חשבונית לגבי הקניה הזאת.
היכן האמינות , היכן האמת בפרסום, היכן השירות ללקוח ?
גרנו קודם בבית אחר שבו יש דלת מבודדת רעש ואנחנו יודעים בדיוק מה היינו צריכים לקבל, זה מעצים את תחושת האכזבה ומורת הרוח מהעסקה האומללה עם שריונית חסם.
|
זריקת כסף לשוא |
סוג הנזק : |
אנחנו רוצים לקבל חזרה את הדלת שלנו ואת הכסף ששילמנו ושיקחו את הדלת של שריונית, אפילו לא הסרנו את הניילון שדבוק עליה. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|