פרטי התלונה

תלונות שיריונית חוסם

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דלת לקויה -בהמשך לתלונה מה 01.01.08 נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב !!!
בהמשך לתגובתו של שרון דרורי . שרון לא דובר אמת.
אני הראתי לו בשטח שכל הדלתות שהוזמנו עם חיפוי רחב הותקנו משקוף רחב.וזה ניראה חזק ומסיבי וללא תנודות של המשקוף.
נכון שביקר את הבית , הוא הראה לי את המנגנון שהוא טוב יותר משאר החברות האחרות המתחרות להם . אך לא זו הבעיה , הבעיה היא לא מנגנון הפעלת הדלת אלא משקוף רחב שהיה אמר להיות מותקן כבסיס לדלת ולמשקוף רחב , אני לא הסכמתי עימו בנושא ההתקנה של הדלת ,שרון יודע טוב מאוד שזו היתה הטעות שלהם ,בהתקנת משקוף רחב כפי שהובטח מהתחלה והוא הסכים איתי בנושא זה .בנוסף מוסר לכם שרון כי את הדלת אני אמור לצבוע . אם היה מותקן משקוף רחב כפי שהובטח אזי המשקוף מגיע ללא צבע ,לאחר התקנת החיפוי החברה אמורה לצבוע את הדלת כפי שנעשה אצל הדיירים האחרים.(לדיירים עם משקוף רחב הותקן חיפוי רחב מסיבי וכן צבעו את המשקוף בצבע הדלת).
לגבי
התלונה שלנו היא זו:
לפני שהזמנו את הדלת של שיריונית חוסם ,יורם כהן שהיינו הנציג של החברת שיריונית הבטיח שיתקין לנו משקוף רחב כבסיס לחיפוי הדלת .
בזמן הבניה של הבית הקבלן התחנן ליורם שהוא נציג החברת שיריונית כאן בבאר שבע ,שיגיע ויתקין משקוף רחב לדלת הכניסה ,היות וההתקנה של המשקוף הרחב מבוצעת בזמן הבניה וכך יוכלו לקבע את הדלת ,יורם הבטיח לקבלן שיגיע תוך יום או יומיים להתקין את המשקוף כפי שהותקנה לשאר הדירות שהזמינו משקוף רחב למרות שהוא היה חייב להתקין את המשקוף הרחב,
אך לא הגיע להתקין וזאת מהסיבה שהובררה לאחר מיכן כי היזם חייב להם כספים על כן יורם לא ביצע שום עבודה כשהוא יודע שלדלת הספיצפית הזו שולם מלוא תמורתה.(אנחנו ניהלנו התכתבות במייל אשר שם מציין שרון דרורי ובעל החברה כי ישנה בעיה כספית בינם לבין היזם לכן לא מבצעים שום עבודה באתר הבניה) .
המשקוף הרחב לא הובא על ידי יורם להתקנה והובא משקוף רגיל לא כפי שהובטח לנו.
עצם זה שלא הותקן משקוף רחב החיפוי נראה עקום ולא יפה כפי שמציין שרון דרורי (הוא מנהל הטכני הארצי של שיריונית) אני מציע שיגיע אדם נייטראלי שיראה את הדלת והמשקוף ולא נציג מהחברה.יכול להיות שהדלת מתאימה לו אך לא הדלת הזו הובטחה לנו , בחנות ישנה דלת כזו עם משקוף רחב ולפני שהזמנו את הדלת הובטח על ידי יורם הנציג של החברה כי יתקין לנו משקוף רחב אך לא נעשה דבר.
הדלת הזו לא ראויה ולא מותקנת כראוי כעל כן החיפוי רופף, במידה והיה משקוף רחב אז החיפוי היה מתלבש על המשקוף. כיום המשקוף רופף לא מסיב ישנם תנודות חזקות בחיפוי הדלת לא נסגרת טוב (למרות ששרון ניסה לתקן במקום) אני לא מרוצה מהדלת אפשר לראות אותה אני מזמין אותכם לראות את הדלת הזו.
אני מצרף תמונות שצולמו על ידי כמו כן אני מזמין כל אחד שיראה את עבודת הדלת הזו.
בברכה
לבשורות טובות יותר
נועם אלעזר

----- Original Message -----

שיריונית חוסם שירות לקוחות

, תגובה:
אני רק מצר על כך שלו נ שם ותפקיד:
לו היה ניתן להעלות תמונות היה ניתן לאשש את טענותי בעניין צביעת המשקוף.
בעניין צבע שיהיה תואם, בימים אלו פותח עבור נועם צבע מיוחד שאוו יוכל ליישם ולהגיע לרמה גבוהה של התאמת גוונים מקסימלית.
בעניין הדלתות של שכניו, אין התאמה בין צבע המשקוף לצבע החיפוי, גם אני צילמתי בנוכחותו של נועם.
בביתו של נועם הותקנה דלת יפה וטובה, והמשקוף שסופק לו זהה למשקופים אחרים באתר שחופו בשיטה דומה.
תגובה:
הצעותי כבר נענו ע"י נועם וטענתו לאי הסכמה מצידו איננה במקומה.
אנו עומדים מאחורי ההצעה לספק צבע ברמה גבוהה.

שרון דרורי
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה