פרטי התלונה

תלונות שיריונית חוסם

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בהסכמים, אספקת סחורה שאינה תואמת והתנערות מאחריות נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בעת ביצוע הרכבת דלתות שרכשתי מחברת שריונית חסם התגלו אי התאמות במספר נושאים.
אין התאמה לדלת שרותים (הדלת נתקלת באסלה).
אין כיסוי של משקופים עיוורים במרבית הדלתות והמשקופים העיוורים גלויים לעין ללא כיסוי.
לא יהיה כנראה כיסוי מספיק גם בדלתות שתי הכניסות (דלתות שטרם הורכבו).
הח' אלעד ביצע את ההזמנה שלי בסניף חיפה וכן את המדידות בבנין החדש שלי.
ליוויתי את אלעד בביקורו בבנין והסברתי לגבי הפתחים והשימושים לכל דלת ודלת כולל דלת חדר השרותים. הוא ביצע מדידה ורישום של פרטי הפתחים.
אילו היה מתריע לגבי רוחב הפתח של חדר השרותים היו לי שלושה שבועות להיערך לביצוע התאמת המשקוף לגודל דלת המאפשר כניסה ללא הפרעה – הדלת שהורכבה נוגעת באסלה, פרט שהח' אלעד היה אמור להיות ער לגביו.
כיום, אחרי ביצוע ריצוף וחיפוי קירות, כל פתרון גורם לי נזק.
הצעת אלעד לחייבני בחיוב נוסף של 1,200 ₪ אינה קבילה ולא תואמת לסיכומים שסוכמו.
בינתיים ספגתי עוגמת נפש רבה על הליקויים בשירות ובסחורה שסופקה לי.
תגובת הנציג רמי לבבי הייתה צינית, לא רלוונטית ומתחמקת מאחריות. כמו כן טען הלה כי חדר השירותים לוקה בתכנון, אולם המודד לא טרח לידעני בכך ומיהר להתקין דלת שאינה מתאימה מבלי להתייעץ עמי.
אשמח לקבל את עזרתכם
עגמת נפש סוג הנזק :
החלפת הדלת בחדר השירותים, מתן פתרון לסדקים שהושארו לאחר הרכבת המשקופים פתרון נדרש :

שיריונית חוסם שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה