פרטי התלונה

תלונות שיריונית חוסם

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול גרוע,מסורבל,איטי,רמת התקנה נמוכה מאוד ואי הספקה במועד שסוכם. נושא התלונה:
אושר יאיר שם/כינוי:
‏יום שני ‏16 ‏יוני ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 12/3/2008 רכשתי דלת יוקרתית הכוללת משקוף, חיפויי עץ ושלבניות מחברתכם בעלות כוללת של 5800 ₪.
ביום ההזמנה הגיע אליי המודד יוסי שהינו נציגכם בעיר הוד השרון וביצע את המדידות.
עפ"י טופס ההזמנה התחייבתם לספק לי את הדלת תוך כחודש ימיי עבודה מיום המדידה.
לאחר כחודש מביצוע ההזמנה יצרתי קשר עם נציגכם בהוד השרון על מנת לברר מה קורה עם הדלת והופתעתי לגלות כי קרתה תקלה בחברתכם והמידות לא הועברו למפעל עקב אי הבנה של המודד עם המפעל והמודד יוסי נאלץ להגיע אליי שנית. יוסי בדק שנית ומצא כי המידות ששלח היו נכונות.
עבר חודש נוסף ושוב נאמר שהזמנה עדיין לא מוכנה אך הפעם עליי לפנות לשרות לקוחות.
פניתי לשרות לקוחות ואלה הפנו אותי חזרה לחנות.
פניתי שוב לחנות ואלה הפנו אותי שוב למפעל.
פניתי שוב למפעל והפעם הפנו אותי לנציגה מירי.
מירי ביקשה שאפקסס לה את ההזמנה מפני שאין לה את נתוני ההזמנה.
תופעה תמוהה למדיי – למפעל/ לשרות לקוחות אין את ההזמנה!!!
אני מפקסס לחברה את ההזמנה ולאחר יומיים אני מתבקש להמתין 3 ימים לברור.
אחרי 3 ימים אני שוב מתקשר למירי ולחנות והתשובות חוזרת על עצמן, " זה בטיפול , מכינים את זה, זה ייקח עוד כחודש".
לאחר כחודש וחצי אני מקבל הודעה מהחנות בהוד השרון שהדלת נמצאת במפעל באור יהודה, אך חסרים החיפויים.
לאחר מספר ימים אני מקבל הודעה כי החיפויים הגיעו ותואמה עימי התקנה לתאריך 16/6/08 בשעה 09:00.
באותו היום שיניתי את סידור העבודה שלי וקבעתי לעבוד אחה"צ מהשעה 14:00 והילך לאחר שהוסבר לי כי משך ההתקנה כשעתיים שלוש מרגע הגעת המתקין.
המתקין הנכבד הגיע בשעה 10:00 והחל את עבדתו בנמרצות.
לאחר שביצע הכנות ראשוניות – הורדת הדלת הישנה וחריצת המשקוף המתכתי הקיים החל בהרכבת משקוף החיפוי שהביא מהמפעל.
כאן החלו הבעיות האמיתיות.
כל המשקופים שהביא מהמפעל היו ארוכים מידיי.
המתקין החל לישר אותם, לחתוך מפה ולחתוך משם, חיתוכים ידניים ועקומים.
חיתוכיי הקורות הימיני והשמאלי היו נסבלים אך החיפוי העליון נוסר פעמים רבות עד שמכות פטיש בלבד הכניסיהו למקומו. גם לאחר כל החיתוכים והמכות עדיין המשקוף נכנס בצורה עקומה ואינו צמוד למשקוף העליון הקיים כאשר נותר חלל של מספר סנטימטרים מבדילים בינו לבין המשקוף המקורי.
בנוסף לכך אין המשקוף החדש מסתיר את הישן בקטע זה בחלק הפנימי של הבית.
אחרי כל הניסיונות המחוכמים משהו להתקין את המשקוף גדול המימדים הגיע הרגע השני הגדול של הדלת.
וכאן הופתע המתקין בפעם השנייה לגלות כי הדלת יותר גדולה מהפתח, המידות אינם מתאימות.
אולי מלכתחילה היה צריך להבין שאם המשקופים כל כך גדולים מהפתח הקיים אזי הדלת גדולה גם כן.
לשמחתי את הדלת הוא לא ניסר ולא ניסה להכניסה עם פטיש.
במבט מיואש הוא התקשר לחברה וסיפר שלא בנוכחותי את אשר ארע.
אחרי דקות ארוכות חזר אליי ואמר שהוא נוסע לחברה להביא לי דלת חלופית ותוך כשעה הוא חוזר.
בעזבו הוא משאיר אחריו תוהו ובוהו, לכלוך אדיר של ניסור מתכת בחדר המדרגות, קרטונים וכיוצ'.
אני התחלתי לנקות את הלכלוך שנוצר מאין ספור חיתוכים ואילתורים במשך כשעה ארוכה.
השעה הייתה אחת בצהריים לערך.
התקשרתי למפעל וביקשתי מנהל. המנהל שענה לשיחת הטלפון הסביר שהדלת מוכנה ונמצאת מולו והוא יוציא אותה מייד שיגיע המתקין.
חלפה שעה ושוב התקשרתי למתקין.
המתקין מסביר לי שאין לו שום דלת ואין להם כרגע דלת חלופית כלל לספק לי.
ושוב אני מתקשר למנהל ושוב הוא אומר לי שיש דלת וכך הלאה , ושוב אני מתקשר ליוסי ושוב אותה תשובה שהדלת בדרך , והמתקין כרגע יצא מהמפעל , לאחר שעה שוב אני מתקשר ושוב אותן התשובות.
בשעה 18:30 לערך(לאחר כ 5.5 שעות) אני מקבל שיחת טלפון שהמתקין נמצא בחנייה.
המתקין מגיע לביתי ואני מגלה, לשמחתי שמדובר במתקין אחר, רגוע ובידיו דלת חלופית.
הוא מתחיל את עבודתו ולאחר כשעה מסיים להתקין דלת חלופית, אומנם עקומה ולא אטומה אך ננעלת.
את כל הדלת "הגדולה" יחד עם אביזריה לקח המתקין השני למעט השלבניות שגם לגביהן הסביר לי המתקין שאין הוא יודע איך להתקין אותם ולדעתו זה ייצא מכוער.
המתקין עזב את ביתי ואני נשארתי עם דלת חלופית ועבודה מכוערת, עוגמת נפש שאין כדוגמתה, הפסדתי יום עבודה שלם, וכעת אני ממתין לחסדיי חברת שיריונית חוסם לקבל את הדלת המיוחלת.
אני לא יודע איך חברת שריונית תתקן את המשקוף המעוות ואיך תסדר הכול.
את מרבית מחיר הדלת כבר שילמתי, נותרו עוד שני תשלומים בלבד.
אני מבקש שמנהל בכיר בחברת שריונית יתקשר אליי ויסביר מהם כוונותיה של החברה לגבי המשך הטיפול.
הפסד שעות עבודה, שיחות טלפון רבות ועצבים מיותרים סוג הנזק :
ראשית יחס, שנציג רציני יתקשר אליי ויתן פתרון, ביצוע העבודה מההתחלה ע"י איש מקצוע מיומן ולא באילתורים ושלישית קבלת הדלת שעדיין לא קיבלתי פתרון נדרש :

שיריונית חוסם שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה