פרטי התלונה

תלונות שיריונית חוסם

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל+אי קבלת שירות+עיקוב בקבלת הדלתות נושא התלונה:
חדד יורם שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחודש פברואר השנה רכשנו דלתות בחסם באר שבע,התשלום בוצע ב4 תשלומים החל מחודש זה.עקב עיכובים בבנייה של הבית רק בחודש יולי(ב13/7/08) סיימו ריצוף בבית והזמנו את החברה לקחת מידות לדלתות.ברצוני לציין שאני הסברתי באופן ברור ושאינו משתמע לשתי פנים כי אני ממהר עם הכניסה לבית מכיוון שמכרתי את הבית שלי ואני אף סיימתי ריצוף בבית עוד לפני שהתחילו אצלי טיח בחוץ כל זאת בכדי שהדלתות לא יעכבו את הכניסה לבית.במעמד הקנייה נאמר לי כי 3 הדלתות כניסה הרגילות יגיעו תוך שבועיים והדלת הראשית תוך 45 ימים(לשאלתי המפורשת נאמר לי ימים רגילים ולא ימי עבודה!)לאחר כשבועיים שהגעתי לסניף לשאול מה קורה עם הדלתות נאמר לי כי הדלתות שהזמנתי צריכים לעבור צבע בתנור ולכן יש עיכוב מסויים אך לקראת סוף חודש אוגוסט הם אמורים להגיע..
לפני כשלושה שבועות ביקשתי לדעת את התאריך המדוייק של הגעת הדלתות(כל הבית גמור ומחכה כרגע רק לדלתות!!!) או לחילופין לדעת מה הקנס שעליי לשלם אם ברצוני לבטל את העיסקה (הייתי מוכן לשלם עד סכום של 30 אחוז מערך העיסקה!) אך נאמר לי בסניף וכן בשירות לקוחות של החברה (בחורה בשם מירי) כי מנהל הסניף יורם כהן נמצא בחופש ואף אחד לא יכול לתת לי תשובה מתי יגיעו הדלתות ומהו הקנס שאני יספוג באם ברצוני לבטל את העיסקה.בשבוע שעבר מנהל הסניף חזר מהחופשה אך עד עצם היום הזה(אני מתקשר כל יום לסניף וגם לירות הלקוחות) לא יכולים להגיד לי מתי יבואו להרכיב לי את הדלתות או לחילופין האם אני יכול לבטל את העיסקה ומהו הקנס שאני יספוג.ברצוני לציין שהבחורה שישובת בשירות לקוחות מתייחסת באופן מזלזל בצורה כה בוטהעד אשר נראה כי היא מתייחסת אל הלקוחות כמו אל ילדים עם פיגור שיכלי!!! למעלה משבועיים לוקח לה לברר מה סטטוס הדלתות ועדיין אין לה תשובה(נכון להיום עדיין לא יודעים האם הדלתות כבר יוצרו,האם הם נצבעו?).
דבר נוסף שברצוני לציין שאת אותם הדלתות הציעו לי בחברה אחרת לייצר ולהרכיבם תוך שבוע אחד! קיצר...למרות שהיא חברה גדולה היחס שלהם מזלזל ברמה כזו שבא "להקיא"...
עיקוב בכניסה לבית סוג הנזק :
אספקת הדלתות באופן מיידי פתרון נדרש :

שיריונית חוסם שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה