פרטי התלונה

תלונות שיריונית חוסם

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע, חוסר התחשבות, זלזול בלקוח ועוד ועוד נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
צפת כתובת:
קיבוץ עמיעד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי דלת כניסה לבית ( ללא משקוף מכיוון שהיה לי בבית בסכום של 4700 ש"ח , הובטח שהדלת תסופק בתאריך אך היא לא הגיע ולאחר מס' ימים של טלפונים אמרו לי להמתין בבית , המתקין הגיע וכשבא להתקין גילה כי זו לא הדלת המתאימה, שוב המתנתי מס' ימים ובאו להתקין ומאז רע לי, ישם פאקים רבים בדלת, מי הגשמים חודרים ועוד ועוד הובטח לי שיבוא בקר לבחון את הליקויים אך כמובן שלא הגיע, נאמר לי לקנות גומי לדלת( לא ברור לי מדוע אני ובכל זאת קניתי, אני ממתינה למעלה מחודש וחצי ועדיין לא הגיעו להתקין לי, דיברתי עם מירי משירות לקוחות וגם היא לא התייחסה, פשוט פעם אחרונה שאני מגיעה לשיריונית.
כספי, בזבוז זמן ואכזבה סוג הנזק :

שיריונית חוסם שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה