פרטי התלונה

תלונות שיריונית חוסם

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ליקויים בדלת כניסה ושירות גרוע במיוחד של מנהל הסניף ונציגת שירות לקוחותd נושא התלונה:
גל אפרת שם/כינוי:
‏שבת ‏01 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
קיבוץ עמיעד כתובת:
שיריונית חוסם עמיעד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחודש אוגוסט 2009, רכשתי דלת כניסה לבית ( דלת שהיתה במבצע), לאחר הרכבת הדלת התגלו ליקויים רבים שתוקנו בצורה מזעזעת ע"י מנהל הסניף, לאחר פניות רבות מאוד למנהלת שירות לקוחות ולמנהל הסניף הגיע לפני כשלשה חודשים בקר מטעם החברה, שמעתי אותו אומר בפירוש" אם אמצה את האדם שבנה את הדלת הוא ייעוף מהחברה", כמובן שמנהל הסניף הכחיש את המילה הזו לאחר מכן אך הבטיח שהתקלות יתוקנו , עשרות טלפונים, הודעות ועוד והוא לא מתייחס וגרוע מכך מסנן באופן קבוע.
לאור ייחס משפיל ביקשתי שיבואו לקחת את הדלת ויחזירו לי את כספי אך אין התייחסות מצידם
בזבוז זמן, עלבון סוג הנזק :
לקיחת הדלת והלזרת הכסף פתרון נדרש :

שיריונית חוסם שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה