פרטי התלונה

תלונות שיריונית חוסם

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אספקה של משקוף לדלת נושא התלונה:
תדמור רונית ואתי שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
שד' ההסתדרות כתובת:
חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני חודשיים רכשנו דלת ומשקוף עם ציפוי פורניר. הדלת סופקה אך המשקוף נפגע ע"י המתקין שחתך אותו בעוקם ובמידה שגויה. הובטח לנו משקוף חדש שעד היום לא סופק ושיריונית חוסם אינה יודעת לתת תאריך הספקה בתירוץ שהפסיקה עבודתה עם ספק הפורניר שלה.....
כספי סוג הנזק :
בניית משקוף עם ציפוי פורניר פתרון נדרש :

שיריונית חוסם שירות לקוחות

, תגובה:
שרון אריק דרורי - מנהל שם ותפקיד:
לצערינו הרב אכן כמה ספקים כבר לא עובדים היות והם סגרו את העסק בגלל שינויים כאלו ואחרים שלאף חברה אין שליטה עליהם.
אנחנו נמצאים במשאים ומתנים עם כמה ספקים שברגע שנסיים, יהיה ניתן לספק את המוצר מחדש.
צר לי על אי ההבנה ועל הרצון העז של אנשים שנייצר דברים יש מאין, אולם לא כך פועל העולם וישנן נסיבות שאינן בשליטתנו.
במקרה זה אך ורק סבלנות תביא תוצאות משביעות רצון.
תגובה:
יש בידנו דוגמה של הפורניר שסופק ללקוחות, אנחנו עוברים איתה ספק ספק ע"מ למצוא אחד שיתאים את עצמו עד כמה שניתן. היות ומדובר בפורניר, זו משימה לא קלה. אנחנו מוכנים לאפשר ללקוח לפנות בעצמו לנגר ואנחנו נחזיר לו את התשלום עבור הפורניר עצמו. כרגע, כל האפשרויות פתוחות. אנחנו נשמח הרבה יותר אם תהיה יותר הבנה למצב שנוצר בגלל נסיבות שאינן קשורות בנו ואינן בשליטת איש מאיתנו.
קצת הבנה, קצת לראות את התמונה הכללית.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה