פרטי התלונה

תלונות שיריונית חוסם

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התקנה לקויה של דלת נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏03 ‏מרץ ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
היוצרים 2 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
רכשתי דלת מחברת שיריונית חוסם (בסניף כפר סבא),ולאחר ההתקנה התגלו בעיות ,ובחברת שיריונית מעדיפים להתעלם מהלקוח.
לפני יותר משבועיים הותקנה בביתי דלת של שיריונית במקום דלת קיימת (בוצעה הלבשה).במהלך ההתקנה התגלו בעיות של אי התאמה במפרט שהוזמן , ובאותו המעמד שוחחנו עם מנהל הסניף וזה אמר שהנושא יטופל.
במהלך ההתקנה אשתי נכחה בבית ורק בשעות הערב כשהגעתי גיליתי עוד שתי תקלות :
1.דלת ארון מטבח איננה ניתנת לפתיחה כיוון שהלבשת המשקוף החדש חוסמת את פתיחת הארון (עד היום אין אפשרות לפתוח את הארון).
2.גלאי מגנט של האזעקה פורק מהדלת הישנה והורכב מחדש ע"י מתקין שיריונית במיקום לא נכון ועקבות כך הגלאי אינו מתפקד ובכדי למקמו במיקום התקין יש לקדוח במשקוף עוד 2 חורים בנוסף לקיימים .(מצב זה משאיר את המשקוף החדש עם 2 חורים גלויים).
3.במהלך תיקון הדלת והתאמה למפרט שהוזמן ,חלק דקורטיבי של הדלת נשמט מידי המתקין ונשרט.
לאחר מספר שיחות עם מנהל סניף כפר סבא יוסי דורון שהבטיח לטפל בנושאים הבעייתיים,ומכיוון שהנושאים לא טופלו וכמובן שהוא לא חזר עם תשובות ,פנינו להנהלת החברה.
שוחחנו עם מזכירת המנכל רעות שטענה שאין אפשרות לשוחח ישירות עם המנכל והפנתה אותנו לענת מנהלת שירות לקוחות , זאת כמובן אמרה שתברר את פרטי המקרה ותחזור בתשובה ,אך לא חזרה.
בשיחה נוספת עם מזכירת המנכל ,ניסתי לברר כיצד אפשר לקדם את הנושא ,היא הציעה לשלוח פקס הממוען למנכל החברה וכולל את פרטי המקרה.
הפקס נשלח עוד באותו היום ,אך תשובה ו/או תגובה ותיקון של הדלת טרם בוצעו.
אשמח אם תוכל לעזור לנו לקבל את השירות ולפתור את הבעיות בהתקנה.
תודה מראש,
ויקי ואורן לוי 0544-333702
זלזול בלקוח סוג הנזק :

שיריונית חוסם שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה