|
|
|
|
|
|
הרכבת דלת כניסה מפוארת. |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
פתח תקוה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
דוד בעל הסניף בפתח תקוה היה ומצא הרכבה שאינה נכונה.צירי הדלת אינם בתוך מתכת הדלת ממש והמשקוף איננו עוטף את המשקוף הבסיסי הראשון.אני מחכה לפתרון הבעיהבמשרד הפקידה אומרת לי תתקשרי בעוד שעה .לאחר מכן אין תשובה מהמשרד ולא בפלפון של דוד בעל הסניף ברצוני להוסיף הדלת הוזמנה חודש לפני פסח סופקה למעלה מחודש ומחצה לאחר דיבורים רבים .דברתי אישית עם המנהל הטכני של שיריונית .נאמר לי שהכל יטופל.
|
מבקשת טיפול מידי בבעיה. |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
שיריונית חוסם שירות לקוחות
, תגובה:
|
שרון אריק דרורי - מנהל |
שם ותפקיד: |
שריונית מודה למשפחת ברקוביץ על שבחרו לרכוש דלת מתוצרתה.
התלונה הגיע לאתר זה לאחר שכבר מנהל הסניף הגיב ללקוחות וכבר הזמין עבורם משקוף חדש.
הנושא טופל והמשקוף הוחלף. |
תגובה: |
בוצעה החלפה של המשקוף. |
פתרון: |
|
|
|