פרטי התלונה

תלונות שיריונית חוסם

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות כל כך גרוע וחוסר התייחסות ללקוח נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
עמיאד כתובת:
תיאור הבעיה:
קנינו דלת משיריונית חוסם סניף עמיאד הבחור בשם אסף היה מקסים והכול היה טוב ויפה עד שלב קבלת הדלת מרגע זה ואיך כל עניין שהיה לנו לא זכינו ליחס מינימלי של החברה. זה התחיל בזה שהוא לא היה עונה לטלפונים. התקשרנו למשרד הבטיחו לחזור ולא חזרו ככה התנהלנו 4 חודשים באיזשהוא שלב התקשרנו לשרות לקוחות ושם נדהמנו מהשרות של גברת כוככבה וניתקה את הטלפון באישהוא שלב דבר שלא יקום ולא יהיה במחלקת שרות לקוחות. יש בעיה קשה עם הדלת ואין לנו דרך לקבל שרות. המצב הוא כל כך אבסורדדי!! שילמנו כל כך הרבה כסף על הדלת ואין יחס מינימלי. אחרי הטלפונים הנשנים שלנו לשרות לקוחות התקשר סוף סוף הבחור מהסניף וקבע להגיע ולא הגיע. ככה 3 פעמים שלא לדבר על כך שהפסדנו ימי עבודה. המצב הוא בלתי נסבל ולא הגיוני. רגע לפני שאנחנו נתחיל בהליכים משפטיים ולשמחתי יש הוכחות לדברים אלו. פנינו להנהלה וגם שם לא התיחסו. בחורה בשם רעות מסרה שתעביר את הפניה לשרות לקוחות ודממה. בינתיים אנחנו עם דלת שלא נסגרת טוב ורוח פרצים נכנסת ממנה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
להגיע מיד לתקן. פתרון נדרש :

שיריונית חוסם שירות לקוחות

, תגובה:
שרון אריק דרורי - מנהל שם ותפקיד:
ראשית אני מודה למיכל על שבחרה דלת מתוצרת שריונית חסם.
אני אישית נסעתי לחד נס כדי לאמוד את טענותיה של מיכל.
בבדיקה נמצא כי אין מדובר בליקוי במוצר ו/או בהתקנה והדלת שסופקה תקינה לחלוטין.
מיכל ביקשה שנבצע עבודות איטום מסביב לדלת שאינן מקובלות בתחום דלתות הביטחון.
יחד עם זאת, עוד בטרם ביקורי במקום, מנהל הסניף הבטיח לסייע באיטום לפנים משורת הדין רק על מנת להפוך את מיכל ללקוחה מרוצה. לצערינו זה עדיין לא יצא לפועל.
תגובה:
שוחחתי עם מנהל הסניף והוא מטפל בעניין לפנים משורת הדין רק כדי לרצות את הלקוחות.
זאת מבלי לקחת אחריות על פעולות שמלכתחילה איננו מנחים לעשותם בהם עניין האיטום.
אנו מלאים אמונה כי סייענו ללקוחה והיא תהנה מהמוצר לאורך שנים.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה