פרטי התלונה

תלונות שיריונית חוסם

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא לקנות- אחרי התשלום הופכים עורם! נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
רכשנו דלתות שריונית לבית קרקע והשירות היה מצויין. ישבנו מול מנהל החנות שהיה כל כך נחמד עד השלב שבו כרטיס האשראי עבר.
מאותו רגע- אין עם מי לדבר.
חיים, מנהל סניף חיפה טוען שאני לא לקוחה שלו אלא של שריונית, חי בן יונתן, סמנכ"ל השיווק הוא בדיחה ולעג למקצוענות. מבטיח לטפל ולא חוזר עם תשובה.
אין מענה חמשירות הלקוחות והם לא יודעים לומר מתי הדלתות מוכנות.
אין שום תהליך עבודה מסודר ומסתדבר שגם הדלתות המוזמנות סיימו ייצור, מחכים שמשאית תצא לאיזור ההובלה המבוקש עם מס' הזמנות. עד שתהיינה מספיק הזמנות, הם לא מתחייבים על הובלה.
הם קובעים תאריך אספקה ולא עומדים בו, בדיוק בגלל הסיבה המפורטת.
כמובן, שלא טורחים להודיע על ביטול התאריך...
בשנת 2013 בעידן הפייסבוק, כשהכוח חזר לצרכן, אין מקום לחברות ען שירות לקוי והיעדר תהליכי עבודה.
לא לרכוש שריונית!!!! הלוואי והייתי קוראת את הדברים האלה לפני שאני ביצעתי את העסקה, כך הייתי מונעת עוגמת נפש שלי.
עוגמת נפש סוג הנזק :

שיריונית חוסם שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה