פרטי התלונה

תלונות שיריונית חוסם

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אספקת דלתות בזמן ושירות לקוי ביותר נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
מפעל שיריונית חוסם קרית גת כתובת:
שירות לקוחות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שריונית חוסם אמורים לספק את הדלתות עפ"י החוזה שלהם תוך 45 ימים מתאריך המדידה (אשר התבצע בפברואר 2006). חיכינו וחיכינו. באפריל 2006 פנינו לשירות הלקוחות של חוסם כדי להבין היכן הדברים עומדים וכן שלחנו נוהל זירוז באמצעות הסניף המטפל בנו. שוב עבר זמן ואיש לא חזר אלינו. יש לציין כי חוזה הדירה שלנו מסתיים בתאריך ה- 31.5.06, יש לנו ילדה קטנה ואין לנו איפה להתגורר. בנוסף, אם חוסם היו עומדים בזמן, הרי שלא היינו נתקעים במצב שאנו ללא דירה.
לבסוף אחרי אין סוף פניות ליפה משירות הלקוחות קיבלנו תשובה שהדלתות יותקנו בתאריך ה- 17.5.06. (שימו לב: 3 חודשים לאחר המדידה).
החל מתאריך ה- 7.5.06 התקשרתי שוב ליפה כדי לוודא שהדלתות יותקנו בזמן. זכיתי לתשובות מתחמקות, אך לבסוף היא אמרה לי שתאריך ההתקנה התאחר ל-25.5.06. ביקשתי לדבר עם האחראי שלה או עם מישהו נוסף והיא סירבה לתת לי טלפון נוסף, אמרה שהיא היחידה שמטפלת בלקוחות וכד'. לבסוף היא אמרה שעכשיו היא יודעת למי לפנות והיא תחזור אלי עוד שעתיים.
מאז חלפו 4 ימים ושוב לא שמעתי ממנה.
כל הבניה שלנו מתעכבת בגלל חוסם, החוזה של הדירה השכורה שלנו נגמר ואין לנו איפה לגור והכל הכל בגלל חוסם.
עלי לציין כי סניף נתניה המטפל בנו היה מקסים ומנסה לעזור ככל יכולתו.
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי ,אספקת הדלתות בזמן וטיפול הממונים בשירו פתרון נדרש :

שיריונית חוסם שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה