פרטי התלונה

תלונות נתיב אקספרס

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה נתיב אקספרסשעות פתיחה נתיב אקספרס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפרת כללי בטיחות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏12 ‏דצמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בנסיעה באוטובוס 605 בשעה .18.20מנתניה לתל אביב ביום 12.12.13 מס. 7380967 נהג מס.2612 ישב ליד הנהג הסדרן המבקר יוסוף *** **** .במשך כל הנסיעה מנתניה לתל אביב ( הוא ירד בתחנת סימינר הקבוצים ברמת אביב) ניהל המבקר שיחות עירניות ביותר עם הנהג - דבר שפגע בעירנות הנהג ובבטיחות הנסיעה. זהו אותו סדרן שנוהג לצעוק על נוסעים היושבים ליד הנהג ומדברים בפלאפון... התלונה במקרה זה היא לא נגד הנהג אלא נגד הסדרן המבקר.
שהמבקר יבקר גם את עצמו... פתרון נדרש :

נתיב אקספרס שירות לקוחות

, תגובה:
הישאם ,אחראי תלונות בחברה . שם ותפקיד:
1.אנו מודים לך עך פנייתך " נתיב אקספרס " רואה בפניות ,לרבות תלונות הציבור ,כחלק חשוב ואף מרכזי במערכת הבקרה על השירות הניתן ע"י החברה ,מקפידה על טיפול ענייני ויסודי בכל פניות הציבור ומתייחסת ברצינות ומתוך רצון אמיתי להפיק מסכנות ולשפר את השירות ,לכל פנייה המתקבלת במחלקה
2.לגופה של פנייתך , הנני להודיעך כי הנהג הוזמן לשיחה מול מנהל האיזור ולפי טענתו שהמבקר על לבצע ביקורת חזר והתישב והתחיל לדבר עם הנהג בניגוד להנחיות שהחברה מעבירה .

לכן יש לציין כי המבקר יוזמן לשיחה במשרדי החברה ,ויועברו הנחיות לכלל המבקרים על מנת לשמור על ביטחונם של הנוסעים .
תגובה:
1 פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה