הישאם ,אחראי תלונות בחברה . |
שם ותפקיד: |
1.אנו מודים לך עך פנייתך " נתיב אקספרס " רואה בפניות ,לרבות תלונות הציבור ,כחלק חשוב ואף מרכזי במערכת הבקרה על השירות הניתן ע"י החברה ,מקפידה על טיפול ענייני ויסודי בכל פניות הציבור ומתייחסת ברצינות ומתוך רצון אמיתי להפיק מסכנות ולשפר את השירות ,לכל פנייה המתקבלת במחלקה
2.לגופה של פנייתך , הנני להודיעך כי הנהג הוזמן לשיחה מול מנהל האיזור ולפי טענתו שהמבקר על לבצע ביקורת חזר והתישב והתחיל לדבר עם הנהג בניגוד להנחיות שהחברה מעבירה .
לכן יש לציין כי המבקר יוזמן לשיחה במשרדי החברה ,ויועברו הנחיות לכלל המבקרים על מנת לשמור על ביטחונם של הנוסעים . |
תגובה: |
1 |
פתרון: |
|
|