פרטי התלונה

תלונות נתיב אקספרס

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה נתיב אקספרסשעות פתיחה נתיב אקספרס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אירוע חמור ביותר: אי הגעת אוטובוס, ומחיקת נסיעות מהרב קו נושא התלונה:
‏יום שני ‏14 ‏יולי ‏2014 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב.
ביום שישי 04\07\14 לקחתי קו 989 מצפת לנתניה, לצורך אירוע משפחתי, קניתי כרטיסה הלוך חזור. במוצאי שבת היה אמור לצאת מנתניה קו 989 לכיוון צפת בשעה 10:30. על מנת שלא לפספס אותו מיד בצאת השבת לקחתי מונית ספיישל לעבר התחנה ברחוב הרצוג/ עובדיה מברטנורה. חיכיתי בתחנה יחד עם עוד עשרות נוסעים שהמתינו בקוצר רוח לאוטובוס. מהשעה 10:15 עד לשעה 12:30 בלילה!!!! כששום אוטובוס לא מגיע ומדובר בתחנה ראשונה שלו! התקשרתי פעם אחרי פעם (מעל 43 שיחות!) למוקד החברה. קבלתי מענה וייחס קריר מנציגים שפשוט הבטיחו שזה בטיפול ובדקות הקרובות יגיע האוטובוס, מה שהתברר בסופו של דבר, כמריחה והתחמקות. חשוב לציין שמדובר בקו היחידי לצפת במוצאי שבת! בלית ברירה כשאני גמור מעייפות ומסחרור נאלצתי להזמין חדר בבית מלון בנתניה כדי להעביר את הלילה שנכפה עלי בחוסר אחריות משווע מצד החברה. בנוסף לעוגמת נפש הרבה, זכינו לייחס מחריד מנציגי החברה. אינני יכול להבין איך חברה בסדר גודל כזו מסוגלת לגרום לעוול נוראי כזה. למחרת היו לי פגישות עבודה משמעותיות בעיר צפת, שהשתבשו לי בגלל ההתנהלות המפקירה. וזה לא הכל.. ביום ראשון לקחתי את הקו הראשון מאזור המרכז לצפת קו 980 שיוצא מבני ברק, חיכיתי במחלף נתניה, האוטובוס הגיע כשנהג הכניס את הרב קו, למכשיר. הוא גילה שאין נסיעות בכרטיס! למרות שביום שישי קניתי 'הלוך חזור', מיד הצגתי לנהל את הקבלה וההוכחות לכך, הוא היה מופתע וחסר אונים כאחד. ואני הייתי מזועזע לאיזה מצב הגענו..
חשוב לציין: כי נמצאים ברשותי כל הקבלות וההוכחות. יש לי אנשים נוספים שהמתינו בתחנה ויהיו מוכנים להופיע בבית המשפט ובכל מקום בו נצטרך להוכיח את המחדל.
אין לי ספק, שמדובר במחדל הגדול ביותר שנתקלתי בו, בו נאלצתי לאבד זמן יקר בהמתנה לאוטובוס, לשלם עבור לינה בלילה, מוניות, בזבוז יום עבודה, ושיבוש תוכניות ופגישות חשובות.
אציין כי המכתב הזה יועבר אל כל גורמי ורשויות החוק, ובתוקף תפקידי בין היתר כעיתונאי במידה ולא אקבל מענה הולם, אפנה לכלי התקשורת ולבתי המשפט עד לפיצוי הולם ומשמועתי לתקרית.
כולי תקווה שהדברים יועברו לגורמים הרלונטים ויטפלו בכל חומרת הדין.
כספי, בזבוז זמן, עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם וטיפול בכול חומרת הדין פתרון נדרש :

נתיב אקספרס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה