פרטי התלונה

תלונות נתיב אקספרס

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה נתיב אקספרסשעות פתיחה נתיב אקספרס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הגעת אוטובוס< נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
ביום רביעי כ"ה כסלו תשע"ה 17/12/14 התקשרתי בשעות הצהריים למוקד המידע הארצי לתחבורה הציבורית (8787*) ובקשתי מידע לגבי שעות הגעת אוטובוסים מצומת אולגה לכיוון בני ברק. נאמר לי שקו 980 של חברת נתיב אקספרס מצפת לבני ברק אמור להגיע בשעה 20:50 לצומת אולגה.
סמכתי על מידע זה והגעתי לתחנת צומת אולגה כעשר דק' לפני השעה היעודה. ליתר ביטחון שאלתי את הנוכחים שם האם הקו עבר ונעניתי בשלילה. חיכיתי עשר דק' אך האוטובוס לא נראה באופק, חיכיתי עוד ועוד במשך כארבעים דק' בקור וברוחות!
בסופו של דבר חזרתי הביתה במפח נפש גדול. לא הלכתי לאירוע בו תכננתי להשתתף והדבר הסב לי עגמת נפש מרובה וחוסר נעימות.
אציין שזו לא הפעם הראשונה בה קורים דברים מעין אלו בקשר לתחבורה הציבורית לבני ברק. במהלך היום יש מספר מועט של אוטובוסים לבני ברק שגם הם עוברים רק דרך צומת אולגה, בעוד שמחדרה עצמה יש אוטובוס ישיר פעם אחת ביום, בשעה 10:00 בבוקר (החלופה היא קו 921 שנוסע במשך שעה וחצי עד בני ברק, וגם שם הוא לא נכנס לעיר, אלא מגיע רק למכון מור). גם מעט האוטובוסים שכן עוברים בצומת הנל' לא תמיד עוצרים!!! הדבר לא יכול להמשך כך! התחבורה הציבורית, כשמה כן היא נועדה לשרת את הציבור, בחדרה קיים ציבור גדול שהיה מעוניין להגיע לבני ברק בנוחות ובמהירות והדבר לא מתאפשר!
ישנם קווים שעוברים דרך צומת אולגה אך מלכתחילה לא עוצרים כי אין זה חלק מהתחנות במסלול. קו כזה הוא למשל 970 של חברת אגד מחיפה לבני ברק. הקו בכל מקרה עובר בתחנה, למה שלא יעצור?!!
אשמח מאד מאד לראות בשיפור הקווים המובילים מחדרה/ צומת אולגה לבני ברק. הדבר נחוץ מאד לאנשי חדרה והסביבה.
שיפור בתדירות הקווים הציבוריים מחדרה לבני ברק בדחיפות! פתרון נדרש :

נתיב אקספרס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה