|
|
|
|
|
|
הטעייה של נציגה |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני טעינת הרב קו בחופש חודשי שאלתי את הנציגה אם יש חופשי חודשי לכל אזור קרית שמונה ומעלה והיא אמרה לי שלא ובגלל זה הטענתי את הרב קו לאזור עכו בלבד.
ב4/7 כשהגעתי לעבוד בכרמיאל הנציגה שאלה אותי למה אני לא עושה חופשי חודשי הייתי מופתעת שיש את זה כי הנציגה הקודמת אמרה לי שאין דבר כזה , הטענתי בחופשי חודשי לאזור הצפון וביקשתי זיכוי , קיבלתי סירוב מפני שאני הטענתי לבד והשתמשתי בחופש חודשי.
החוסר רצון שלכם לעזור ולהיות אנושיים זה משהו לא יאומן, לדבר עם הנציגים שלכם זה מרגיש שאני מדברת עם רובוט והגזל הזה של החזר 135 שקלים זה לא ריאלי .
דיברתי עם האחראי על פניות הציבור ומבחינתו זה הגיוני שיש לי שני סוגי חופשי חודשי בכרטיס אחד.
|
זלזול ובזבוז זמן ואנרגיה מצידי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
נתיב אקספרס שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|