פרטי התלונה

תלונות נתיב אקספרס

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה נתיב אקספרסשעות פתיחה נתיב אקספרס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בלו"ז נושא התלונה:
אוז יניב שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏05 ‏ספטמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תחנה מרכזית נתניה כתובת:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני מדי בוקר נוסע באוטובוס קו מספר 35 מכפר יונה לנתניה
האוטובוס מדי יום מאחר ואינו עומד בלוח הזמנים, קורה המון מצבים שהאוטובוס מגיע באיחור של 15 דקות ואחרי 2 3 תחנות האוטובוס ממשיך לנסוע ישירות ליעדו ללא עצירה ואיסוף בשאר תחנות, תופעה זאת מתרחשת בתכיפות של 2-3 בשבוע, נושא אחר הוא תפעול המכשיר כרטיסים שבאוטובוס, נהגים רבים מסתבכים ולא יודעים להפעיל את מכשיר הכירטוס באוטובוס דבר שמאריך את זמן הנסיעה כי הנהג עסוק בלתפעל אותו, השבוע ביום חמישי האחרון הנהג עמד בתחנה כ 10 דקות שבנתיים התווספו עוד נוסעים ועוד ומשך הנסיעה מכפר יונה לבית ליד ארך כ 35 דקות בשבעות הבוקר
נושא שלישי הוא שבשעות הבוקר יש תנועה רבה של נוסעים וביקוש רב והחברה מוציאה מיניבוס קטן שמכיל 30 פלוס מינוס נוסעים בלבד, ושוב אחרי מספר תחנות האוטובוס ממשיך בנסיעתו ללא איסוף של נוסעים
דבר אחרון הוא מוקד השירות שלא מוכן למסור טלפונים של מרכז הנסיעה בעיר נתניה, השבוע צרתי קשר באחד הימים על מנת להתלונן והתשובה הייתה כרגיל תשובה שאני זוכה ל 3 פעמים בשבוע ש"היום הייתה בעיה" אני ארצה לדבר עם מנהל בכיר או מנהל תחנה ולצערי אי אפשר
לשנות את לו"ז שיהיה זמין יותר כי מדי שנה אוכלסיית כפר יונה גודלת ב 10% התחבורה והזמנים נשארו כבר אותו דבר 5 שנים חוץ משינוי מסלול שמאריך את הנסיעה ומכובן לעמוד מאחורי לו"ז, לשדרג לאוטובווסים של 50 נוסעים בשעות השיא פתרון נדרש :

נתיב אקספרס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה