פרטי התלונה

תלונות נתיב אקספרס

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה נתיב אקספרסשעות פתיחה נתיב אקספרס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אוטובוס קו 613 לא עצר לי בתחנת עמק חפר + התנהגות נהג בעייתית נושא התלונה:
זיגדון שלום שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תחנה מרכזית נתניה כתובת:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
תאריך הארוע : 9.2.11 בשעה 16:00
1. אני נוסע בקביעות בקו 613 פעמיים בשבוע עולה בעמק חפר בשעה 15:55.
אמש בהמתיני לאוטובוס ראיתי אותו פוסח עלי למרות שחיכיתי בתחנה ולמרות
שסימנתי לו, לאחר מס' דקות עצרתי מונית ונסעתי לקרית נורדאו תחנה אחרונה
כדי לתפוס את האוטובוס דרך כביש החוף כדי לחסוך בפקקים.
2. גם בתחנה זו האוטובוס המשיך בנסיעה ולא עצר בתחנה ורק אחרי סימונים הוא
עצר כמה עשרות מטרים מהתחנה.
כשעליתי הודעתי לנהג לחכות כי יש 2 נשים שחיכו איתי בתחנה והולכות לכיוונו
אך נהג האוטובוס צעק לי שאכנס פנימה והחל לנסוע.
3. בזמן ששילמתי שאלתי אותו מדוע הוא לא עצר לי בתחנת עמק חפר ואז הוא
התפרץ בצעקות מבישות שזה לא מעניין אותו ושאני יכול להתלונן כמו-כן הוא
צעק לעברי מס' פעמים שלא אאיים עליו (כאילו שאיימתי עליו...)
4. חשוב לי לציין שיש בידי שמות וטלפונים של 2 עדים לכל ההתרחשויות ואשמח
להעבירם אליכם במידת הצורך.
כמו-כן אני מעוניין שידברו איתי בטלפון כי במייל ממש כתבתי בקיצור
5. פרטי הכרטיס:
460-80790 16:21 09/02/11
תחנה 19 לבון 30
קו 1737 הלוך 613
מס' רכב: 8229015 703755 2274
6. בידי גם צילום של האוטובוס והנהג.
7. אני ממתין לתשובתכם , תודה
כספי סוג הנזק :
טיפול משמעתי בנהג + פיצוי הולם פתרון נדרש :

נתיב אקספרס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה