פרטי התלונה

תלונות נתיב אקספרס

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה נתיב אקספרסשעות פתיחה נתיב אקספרס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הורדת נוסע באמצע כביש מהיר בשוליים (לא בתחנה) נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏31 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום רביעי האחרון 31.08.11 המתנתי בתחנת פרדסיה שבשרון לקו אוטובוס לכיוון נתניה,בשעה 18:00 הגיע קו מספר 47 של נתיבי אקספרס קו זה מגיע לנתניה אך מיכוון שאני בדכ לא עולה בתחנה זו לא שמתי לב שזהו לא קו אגד אליו יש לי כרטיסיה ואכן הנהג הפנה את תשומת ליבי שהכרטיסיה שלי לא מתאימה ושעלי לשלם על כרטיס ,לצערי לא היה עלי באותו רגע כסף מזומן אך מיכוון שעלו לפני שני נוסעים אחרים האוטובוס כבר היה בערך 600 מטר מהתחנה בא עליתי לכן ביקשתי מהנהג שיעצור לי בתחנה הקרובה ושמשם אחכה לקו של אגד אך הוא אמר מול כל הנוסעים "אם אין לך כסף אתה יורד עכשיו" ופשוט ירד לשולי הכביש ובעודי במצב המום ומושפל הוריד אותי באמצע הכביש המהיר בין "פרדסיה" לצומת" בית ליד" כך שהייתי צריך ללכת נגד כיוון התנועה על השוליים כ 8 דקות חזרה לתחנה בא עליתי ולחכות לאוטובוס שלי,אני כותב תיאור זה ומרגיש עדיין מושפל ומבוייש ברמות שקשה לי לתאר ואשמח לקבל דעה מקצועית על מקרה זה וכיצד יש לטפל בו,ברור לי שהעובדה שלא היה לי כסף מזומן היא לא בסדר אבל בכל זאת לא נראה לי שהתנהגות הנהג בלשון המעטה היתה בלתי הולמת.,תודה
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם (הפיצוי הוא על הבושה ועוגמת הנפש,על הנהג בכוונתי להגיש תלונה במשטרה על הורדה שלא בתחנת אוטובוס) פתרון נדרש :

נתיב אקספרס שירות לקוחות

, תגובה:
אבו תנהא חסן -פניות צ שם ותפקיד:
לאחר בדיקה התברר שהתנהגות הנהג הינה סבירה בנסיבות הענין הנ"ל. תגובה:
אין. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה